موسیقی ایده آل – محمد کردی : پس از پایان جشنواره موسیقی فجر ، بار دیگر کنسرت های پاپ تهران به روال عادی خود بازخواهد گشت و خوانندگان بار دیگر پا به روی صحنه خواهند گذاشت.وقتی که به برنامه کنسرت های پیش رو نگاهی می اندازیم نکته ای که توجه را به خود جلب می کند ترافیک شلوغ کنسرت ها در ماه پایانی سال است.با هم نگاهی به این لیست می اندازیم :

رضا یزدانی و ۲۰ سال خاطره

خواننده متفاوت موسیقی کشورمان جدیدترین پروژه کنسرت خود را با عنوان « ۲۰ سال با رضا یزدانی » بار دیگر به روی صحنه خواهد برد.این کنسرت که پیش از این ۲۳ آذر ماه برگزار شده بود در تاریخ ۱ اسفند ماه تمدید شده است و قرار بر این است که یزدانی در این کنسرت با اجرای گلچینی از ۱۰ آلبوم خود که طی ۲۰ سال منتشر شده است به روی صحنه رود.

لوتوس « کاوه آفاق » روی صحنه

کاوه آفاق خواننده محبوب موسیقی پاپ راک کشورمان که سومین آلبوم رسمی خود را با نام « لوتوس » به تازگی منتشر کرده است نخستین کنسرت این آلبوم را برگزار خواهد کرد.سالن وزارت کشور تهران میزبان این خواننده و هوادارنش در شامگاه ۲ اسفند ماه خواهد بود.

هوروش بند و اجرای قطعه ی محبوب سال

گروه پرمخاطب هوروش بند که موفق به کسب محبوب ترین قطعه ی سال برای قطعه ی « ماه پیشونی » شده است در تاریخ ۳ اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت و به اجرای این قطعه و دیگر قطعات محبوب خود خواهند پرداخت.

یگانه ی موسیقی ایران بار دیگر روی صحنه

محسن یگانه خواننده محبوب و موفق و پرسابقه موسیقی کشورمان که کنسرت هایش همواره با اسقبال بی نظیری مواجه می شود بار دیگر در تاریخ ۳و۴ و ۲۶ اسفند ماه در سالن همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت.محسن یگانه هنرمندی است که با گذشت حدود ۱۴ سال از حضور حرفه ای در مارکت موسیقی ایران همواره در سطح اول موسیقی پاپ کشور در حال فعالیت بوده است و توانسته سیر صعودی خود را همواره حفظ نماید.ذکر این نکته خالی از لطف نیست که حدود ۴ سال از انتشار آخرین آلبوم یگانه با نام « نگاه من » می گذرد و طی این مدت او توانسته تنها با انتشار تک آهنگ خود را در مارکت موسیقی ایران در جایگاه بالایی نگه دارد.

پای ثابت کنسرت های کشور همچنان می فروشد

محسن ابراهیم زاده خواننده جوان و خوش صدای کشورمان که می توان از او به عنوان پرفروش ترین خواننده ی حال حاضر کشور یاد کرد و پای ثابت کنسرت های کشور شده است بار دیگر در تهران به روی صحنه می رود.این در حالی است که بلیط های کنسرت ۴،۵ و ۸ اسفند این خواننده همچنان طی مدت کوتاهی به فروش رسیده است.

شب عاشقانه رضا شیری

خواننده قطعه ی پرطرفدار « بزن زیر گریه » در تهران به روی صحنه می رود.رضا شیری که به تازگی جدیدترین قطعه ی خود را با نام « یه دونه ای » منتشر کرده است کنسرت خود را در تاریخ ۵ اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد کرد.

احسان خواجه امیری و نخستین کنسرت « شهر دیوونه »

پس از کش و قوس های فراوان جدید ترین آلبوم « احسان خواجه امیری » خواننده محبوب و پرطرفدار کشورمان با نام « شهر دیوونه » ۳ بهمن ماه منتشر شد و با بازخوردهای مثبت و منفی فراوانی مواجه شد.برخی این آلبوم را ساختار شکنی بیش از اندازه ای در کارنامه هنری خواجه امیری می دانند و برخی از آن به عنوان ورژن جدیدی از او یاد می کنند.۷و۱۴ اسفند ماه سالن همایش های برج میلاد میزبان این خواننده و طرفدارانش خواهد بود تا شاهد نخستین بازخورد ها از قطعات آلبوم جدید خواجه امیری باشیم.

« دریا » در تهران / کنسرت برادران عدل پرور

کنسرت آرش و مسیح خوانندگانی که می توان از آن ها نیز به عنوان یکی دیگر از لیست پرفروش ها ی کشور یاد کرد بار دیگر در تاریخ های ۷ و ۱۶ اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهند رفت. آن ها به تازگی قطعه ی جدید خود با نام « دریا » را منتشر کرده اند که بدون شک این قطعه را در صفحات شخصی دوستانتان در حالی که رو به دریا ایستاده اند دیده و شنیده اید !

شهاب مظفری و اجرایی با قطعات جدید

خواننده ی « دلبریتو کمترش کن » با اجرای چند قطعه ی جدید میزبان مخاطبان خود در تاریخ ۸ اسفند ماه می باشد.قطعه ی « میزون نبود حالت » جدیدترین اثر این خواننده است که طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

پس از مدت ها / « خوشبختیت آرزومه » در تهران

سیامک عباسی ترانه سرا و خواننده ی بسیار خوب کشورمان که جزء معدود هنرمندان مولف در موسیقی کشورمان می باشد پس از مدت ها دوری از صحنه بار دیگر پا به روی استیج خواهد گذاشت.این هنرمند که قطعه ی جدید خود را با نام « قرار بود بمونه » متشر کرده است ۹ اسفند ماه در سالن همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت میثم ابراهیمی با قطعات جدید

۹ اسفند ماه و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میثم ابراهیمی که مدتی است به طور کل سبک کاری خود را تغییر داده است و به بازار نزدیک تر شده است به روی صحنه خواهد رفت.« جان جان » قطعه ی جدیدی است که از این خواننده منتشر شده است.

کاکو بند با « دنیای نو » به استقبال مخاطبین خواهد رفت

گروه متفاوت کاکو بند که به تازگی جدیدترین آلبوم خود را با نام « دنیای نو » روانه بازار موسیقی کرده است این بار در تاریخ ۹ اسفند ماه و در سالن وزارت کشور تهران به روی صحنه خواهند رفت و به اجرای قطعات آلبوم جدید خود خواهند پرداخت.

با اجرای تمامی قطعات خاطره انگیز گذشته / کنسرت رضا صادقی با تیم اجرایی جدید برگزار می شود

رضا صادقی که از محبوب ترین خوانندگان کشورمان است ۱۰ اسفند ماه میزبان هوادارن خود در سالن وزارت کشور تهران خواهد بود.این نخستین کنسرت رضا صادقی به تهیه کنندگی شرکت « آراد » می باشد و با شعار تبلیغاتی اجرای تمامی قطعات خاطره انگیز گذشته در حال فروش بلیط می باشد.شایان ذکر است که آلبوم جدید رضا صادقی با نام « زندگی کن » نیز قبل از سال جدید منتشر خواهد شد.

ماکان بند و اجرای دوباره در تهران

گروه پرطرفدار ماکان بند که سال بسیار موفق و پرکاری را پشت سر گذاشتند بار دیگر ۱۱ اسفند ماه میزبان طرفداران خود خواهند بود.از آخرین فعالیت های این گروه می توان به اجرای تیتراژ سریال « رقص روی شیشه » اشاره کرد.

گل سرخ زندوکیلی در تهران

علی زندوکیلی که در زمره خوانندگان پرطرفدار موسیقی کشورمان قرار دارد در جدیدترین اجرای خود طی روزهای ۱۱و۱۲ اسفند ماه در تهران به روی صحنه خواهد رفت و به اجرای قطعات جدید خود از جمله روسری آبی و گل سرخ خواهد پرداخت.

شب عاشقانه ی سلطان احساس  

۱۳و۲۳ اسفند ماه سالن همایش های برج میلاد تهران میزبان بابک جهانبخش و طرفدارانش خواهد بود.این خواننده از جمله خوانندگانی است که مدت هاست در سطح اول موسیقی کشور قرار دارد و کنسرت هایش همواره با استقبال بسیار خوبی مواجه می شود.

آقای شومن و سومین اجرای کنسرت « ستاره ها »

فرزاد فرزین و کنسرت های متفاوت او همواره زبان زد مخاطبین و هنردوستان عرصه موسیقی کشور بوده است.او در جدیدترین پروژه کنسرتی خود ، کنسرت ستاره ها را به روی صحنه برده است و قصد دارد برای سومین بار در سه ماه گذشته در تاریخ ۱۳ اسفند ماه این کنسرت را به روی صحنه ببرد.قطعه ی « خرابش کردی » جدیدترین قطعه ی این خواننده می باشد که با استقبال خوبی مواجه شد.همچنین او این روزها مشغول ایفای نقش در سریال « مانکن » به کارگردانی « حسین سهیلی زاده » می باشد.

دعوای امیرعباس گلاب در تهران

امیرعباس گلاب خواننده ای که توانسته است جایگاه خوبی را در میان مخاطبان برای خود دست و پا کند پس از چندین اجرای موفق بار دیگر ۱۴ اسفند ماه به روی صحنه خواهد رفت.« دعوا » آخرین قطعه ای است که از او منتشر شده است و سرنوشت آلبوم « قله » که مدت هاست قول انتشار آن را داده است همچنان نا معلوم است !

بابک مافی و حواسی که نیست !

پس از دو اجرای بسیار موفق و پرشور در تهران ، بابک مافی بار دیگر پا به روی استیج خواهد گذاشت.خواننده و موزیسینی که مدتهاست در حال فعالیت در عرصه موسیقی می باشد و قطعات هیت فراوانی را برای دیگر خوانندگان ساخته است سرانجام به حق خود رسید و تور کنسرت های او در تهران و شهرستان ها آغاز شده است.«حواست نیست » قطعه ای بود که او را به صدر جدول پلی لیست مخاطبین برد و انتشار چند قطعه موفق دیگر پس از آن توانست او را بار دیگر بر سر زبان ها بیندازد.۱۵ اسفند ماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان او و مخاطبینش خواهد بود.

پرکاری گروه سون

گروه قدیمی و پرطرفدار سون پس از همکاری مجدد با شرکت « ایران گام » پرکار تر از گذشته شده است و پس از اجرای دو کنسرت موفق بار دیگر کنسرت برگزار می کند.هتل اسپیناس تهران در تاریخ ۱۶ اسفند ماه محل برگزاری کنسرت این گروه پرطرفدار خواهد بود.همچنین قطعه ی « دلباخته » از این گروه به زودی منتشر خواهد شد.

اجرای محمد علیزاده برای بار سوم در زمستان

محمد علیزاده پس از مدتی استراحت بار دیگر پرکار شده است و سومین نوبت کنسرت های خود در تهران در فصل زمستان را در تاریخ ۱۷ اسفند ماه و در سالن هتل اسپیناس تهران به روی صحنه خواهد برد.«خاطرت تخت » آخرین قطعه ی این خواننده می باشد.

 

کنسرت زمستانی حامد همایون 

حامد همایون که از جمله خوانندگان پرفروش کشورمان می باشد در تاریه ۱۷ اسفند ماه بار دیگر به روی صحنه می رود.« البرز » جدیدترین قطعه ی این خواننده می باشد که با استقبال خوبی مواجه شده است.

 

بهنام بانی همچنان می فروشد

بهنام بانی نیز در روزهای پایانی سال بار دیگر کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.تعداد روز ها و سانس های کنسرت های او از حساب خارج شده است . ۲۰و۲۱ اسفند ماه آخرین کنسرت بهنام بانی در تهران در سال ۱۳۹۷ خواهد بود که در سالن میلاد نماتیشگاه برگزار خواهد شد و تمامی بلیط ها به فروش رسیده است.

کنسرت مهدی جهانی با قطعات جدید

مهدی جهانی خواننده خوب کشورمان که طی روزهای گذشته چند تک آهنگ را منتشر کرد در جدید ترین اجرای خود ۲۱ اسفند ماه به روی صحنه خواهد رفت . می توان گفت وی سال نسبتا موفقی را پشت سر گذاشت.« بخواب دنیا » آخرین قطعه ی منتشر شده از مهدی جهانی می باشد.

کنسرت خواننده ای که تمامی سامانه های فروش بلیط را از دسترس خارج کرد

سیروان خسروی از پرطرفدارترین خوانندگان کشور طی روزهای ۲۴،۲۵،۲۶و۲۷ اسفند ماه در سالن همایش های ایرانیان به روی صحنه خواهد رفت.بلیط فروشی این کنسرت طی شب های گذشته در سامانه شخصی سیروان خسروی آغاز شد و پس از مدتی سایت به علت ترافیک زیاد از دسترس خارج شد.قرار بر این شد که ادامه فروش بلیط در سایت ایران کنسرت انجام گیرد که به محض آغاز فروش بلیط این سایت نیز با مشکل مواجه شد.  در نهایت تمامی بلیط های روزهای ۲۴و۲۵ اسفند ماه به فروش رسید و قرار بر این شد که بلیط های روزهای ۲۶و۲۷ اسفند ماه به صورت حضوری از مراکز اعلام شده به فروش برسد.

حسن ختام کنسرت ها سال ۹۷ با علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی که سالی بسیار خوب را پشت سر گذاشت در تاریخ ۲۸ اسفند ماه به روی صحنه خواهد رفت.کنسرت های او همواره با استقبال خوبی مواجه شده است و از او می توان به عنوان یکی از پرطرفدار ترین خوانندگان موسیقی کشور یاد کرد.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.