موسیقی ایده آل : جاوید خواننده خوب و خوش صدای کشور تک آهنگ جدید خود را با همکاری مولفین نام آشنا و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش مخاطبین موسیقی رساند.

شهاب اکبری به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده و حمیدرضا نصراللهی به عنوان ترانه سرا در کنار جاوید قرار گرفتند. ارکستر زهی توسط پیام طونی نواخته شده و نوازنده خوب گیتار مجتبی تقی پور نیز با این خواننده همکاری کرده است. همچنین میکس و مستر این قطعه توسط یاشار آج که پیشتر هم سابقه همکاری با جاوید را داشته انجام شده.

جاوید در قسمتی از تازه ترین گفت و گوی خود با رسانه های موسیقایی گفت: موسیقی سلیقه ای است و نمی توان گفت مخاطب یک سبک را بیشتر گوش می کنند. من به عنوان فعال موسیقایی، خودم را به موسیقی علاقه مند می دانم و با چنین دیدی آثارم را تهیه می کنم. در رابطه با خودم می توانم بگویم در تولید آهنگ هایم سعی می کنم مسائل فنی در بالاترین کیفیت قرار داشته باشد و تمام تیم تلاش می کند همه چیز در بهترین حالت و استاندارد باشد.

وی ادامه داد: دوست دارم از همه عزیزانی که در تمام مراحل کار کنارم هستند تشکر کنم. تشکر ویژه دارم از تهیه کننده ام که همیشه در کنارم بوده و امیدوارم به عنوان مجری این تیم سربلند از این اتفاق بیرون آمده باشم.

پیش از تک آهنگ مدارا، قطعه دروغ زیبا با صدای جاوید منتشر شده بود که با استقبال خوب و قابل توجه مخاطبین موسیقی رو به رو شد.

در ادامه این قطعه را از موسیقی ایده آل می شنوید : 

قطعه ی جدید جاوید با نام مدارا

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.