موسیقی ایده آل : فرزاد بختیاری که چندی پیش نخستین اثر رسمی خود را به گوش مخاطبان موسیقی پاپ رساند، جدیدترین اثرش با نام «صد و چند سالگی» را منتشر کرد.
به گزارش ایده آل ، صد و چند سالگی نام تازه‌ترین اثر فرزاد بختیاری از آلبومی با همین نام است که از طریق تمامی سایت‌های معتبر منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
قطعه صد و چند سالگی با ترانه محسن شیرالی و آهنگسازی انوشیروان تقوی توسط حمید نیکوکار تنظیم و میکس و مستر شده و سعید هاشمی به عنوان ناظر ضبط در کنار فرزاد بختیاری حضور داشته است.
این خواننده که در عرصه وکالت نیز فعالیت دارد، از شاگردان استاد گلپایگانی و علیرضا افتخاری است و اکنون در عرصه موسیقی پاپ فعالیتش را به‌صورت جدی ادامه می‌دهد.
بختیاری درباره تازه‌ترین اثر خود گفت: صد و چند سالگی در فضایی عاشقانه ساخته و منتشر شده و از جمله قطعات آلبوم من با همین نام است که همانطور که پیش‌تر گفته بودم، تصمیم بر این شد که قطعات این آلبوم با توجه به شرایط کنونی بازار موسیقی کشور، به‌صورت تک آهنگ به انتشار برسد.
این خواننده همچنین از تولید قطعات جدید خود با همکاری با هنرمندان مطرح موسیقی پاپ کشور خبر داد.
در تازه‌ترین اثر بختیاری که به‌همت موسسه نوای اساطیر با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرارگرفته است؛ محسن شیرالی ترانه‌سرا، انوشیروان تقوی آهنگساز، حمید نیکوکار تنظیم‌کننده و سعید هاشمی ناظر ضبط حضور دارند.
در ادامه می‌توانید قطعه «صد و چند سالگی» با صدای فرزاد بختیاری را با اجازه صاحب اثر بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

photo_2019-07-17_07-23-04

دریافت قطعه ی صد و چند سالگی با صدای فرزاد بختیاری

 

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.