موسیقی ایده آل : اولین قطعه رسمی “پدرام پالیز” رونمایی شد.

در آشفته بازار این روزهای موسیقی پاپ که به واسطه شبکه های اجتماعی،خوانندگان بی شماری هر روز و شاید هر لحظه به بازار موسیقی معرفی می شوند،خیلی به ندرت شاهد یک اتفاق خوب در این بازار هستیم.دلیل این اتفاق را شاید بتوان در علم و استعداد واقعی خوانندگان جست و جو کرد.دو فاکتورهایی که ابدا با پول یا به واسطه شبکه های اجتماعی قابل کسب نیستند.

اما در این میان،هستند خوانندگانی که با فکر،علم و شناخت بازار روز موسیقی و نیاز مخاطبان،قدم ها را حساب شده بر می دارند و وارد این بازار می شوند.
“پدرام پالیز” از این دسته خوانندگان است.او پس از سال ها کار بر روی موسیقی سنتی با تلفیقی درست توانسته سبکی منحصر به فرد برای خود ایجاد و با آگاهی کامل وارد بازار موسیقی شود.
اولین گام او در بازار رسمی موسیقی،”فاز” نام دارد که ترانه آن توسط دنیا کُندُری سروده،ملودی آن توسط خود پدرام پالیز ساخته شده و تنظیم آن توسط میلاد اکبری انجام شده است.

مهدی حسین زاده (مدیر برنامه های پالیز) در گفت و گو با رسانه ایده آل ضمن ابراز خرسندی از شروع فعالیت های رسمی پدرام پالیز در بازار موسیقی کشوردر ارتباط با فعالیت های ایشان اینگونه بیان میکند:
“این قطعه اولین حضور رسمی پدرام پالیز در بازار موسیقی کشور است و در آینده نه چندان دور،اتفاقات و اخبار خوبی از پدرام پالیز خواهیم شنید که برای مخاطبان جالب توجه خواهد بود.اما شروع این اتفاق بدون حضور دو نفر ممکن نبود.علیرضا صلواتی که به عنوان تهیه کننده در کنار تیم حضور دارند و سرکار خانم مینا رضایی که مدیریت تبلیغاتی تیم پدرام پالیز را برعهده دارند.اینکه در این شرایط آشفته بازار بتوانیم یک تیم منسجم داشته باشیم یک اتفاق محسوب میشود و ما خوشحالیم که این اتفاق زیبا به بهترین شکل ممکن حادث شد.”

در ادامه میتوانید قطعه “فاز” با صدای پدرام پالیز را از این رسانه شنونده باشید.

photo_2018-04-18_11-25-32

دریافت قطعه ی فاز با صدای پدرام پالیز

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.