موسیقی ایده آل: تالار وزارت کشور شب گذشته چهارم بهمن ۱۴۰۰ میزبان طرفداران خواننده‌ جوانی بود که اولین اجرای کنسرت خود را تجربه می‌کرد؛ علیرضا پوراستاد که با اجرای موسیقی پایانی برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز» و همکاری با آریا عظیم نژاد در تیتراژ برنامه تلویزیونی «ایرانیوم» شناخته شده است.

علیرضا پوراستاد اولین کنسرت خود را شب گذشته چهارم بهمن، ساعت ۲۲ با حضور طرفداران خود اجرا کرد که این خواننده از تمدید شدن این کنسرت برای تاریخ ۹ بهمن خبر داد.

کنسرت پوراستاد با ۴۰ دقیقه تاخیر شروع شد و در این مدت قطعه ای برای شنوندگان پخش نشد تا حوصله آن‌ها از انتظار، سر نرود. به هر ترتیب پس از پایان این انتظار، گروه نوازندگان روی صحنه حاضر شدند و برای اجرای اولین قطعه سازهای خود را کوک کردند. «از یاد من» اولین قطعه‌ای بود که با اجرای علیرضا پوراستاد دکمه شروع این کنسرت را فشار داد.
پوراستاد پس از اجرای این قطعه به مخاطبان خود خیر مقدم گفت و از انتظار و تلاش چندین ساله خود برای حضور در این صحنه خبر داد و از تمام کسانی که در این کنسرت با او همراه و هم صدا شده اند، تشکر کرد.

یکی از نکات منفی کنسرت دیشب، مشکل سیستم صوتی تالار وزارت کشور بود که باعث شد اجرای نوازندگان و صدای خواننده با کیفیت مناسب به گوش حاضران در سالن نرسد.

علیرضا پوراستاد با وجود کیفیت نامناسب صدا در سالن، به اجرای خود ادامه داد و دو قطعه «پرسه» و «سکوت» را با طرفداران خود همخوانی کرد. البته لازم به ذکر است که نقطه قوت این کنسرت اجرای آرش جامع نوازنده ویلون بود که در کنار چند نوازنده دیگر، بار هیجان و کیفیت کنسرت را بر دوش می‌کشیدند.
«زخم پنهان»، «کجای دنیا»، «گیسو»، «خونه‌ی بهار»، «خداحافظ»، «باید تموم می‌شد» و «پریشانی» از دیگر قطعاتی بود که این خواننده به همراه گروه نوازندگی خود اجرا کرد.

«پریشانی» قطعه‌ای بود که در این کنسرت با یاد و خاطره زنده یاد علی انصاریان همراه شد. پخش ویدیویی که انصاریان یک سال و نیم پیش زمانی که این قطعه منتشر شده بود و با این قطعه ارتباط برقرار کرده بود باعث شد تمام حاضران در سالن به احترام این بازیگر و فوتبالیست بایستند و علیرضا پوراستاد این قطعه و اجرا را به او هدیه کند.
این خواننده با ادای احترام به مادر خود در سالن و تجلیل از تمام مادران، از تازه‌ترین قطعه خود با نام «هوای تو» که یک قطعه شاد است، در این کنسرت رونمایی کرد.

بازیگرانی چون سیاوش چراغی پور و بابک نوری، به همراه علی صدیقی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ از جمله حاضران در این کنسرت بودند.

در انتها این خواننده از گروه نوازندگی خود، عماد لاریجانی رهبر ارکستر، ایمان رضایی گیتار بیس، اشکان باباپور پرکاشن، داریوش بیژنی ساکسوفون، آرش جامع ویولن، عرفان امامی درامز و نیما پسندیده گیتار الکتریک تشکر کرد و از همراهی آهنگسازانی چون محمد محتشمی و سعید رضایی به همراه حسین غیاثی ترانه سرای تعدادی از قطعات خود، قدردانی کرد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین «ماهگل مالکی» مشاهده می‌نمایید.

انتهای خبر/

گزارش متنی: صبا

Leave a Reply

Your email address will not be published.