موسیقی ایده آل : شهرداد روحانی آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی به مناسبت هشتاد و هفتمین جشن تولد پادشاه تایلند قطعاتی از ساخته‌های خودش را در وین ضبط خواهد کرد.
 شهرداد روحانی آهنگساز و رهبر ارکستر در هشتاد و هفتمین جشن تولد پادشاه تایلند قطعاتی از آثار خود را در وین تولید و ضبط می کند.

این آهنگساز که تاکنون اجراهای متعددی را در شهرهای مختلف دنیا روی صحنه برده پیرامون تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد:  امسال براى جشن تولد پادشاه تایلند، قطعاتى را به من سفارش دادند که کار ساخت آن  به اتمام رسیده و قرار است در تاریخ ٢٠ اکتبر در وین با ارکستر Austrian Chamber Orchestra در سالن konzerthous وین به رهبرى خودم اجرا و ضبط کنیم. ضمن اینکه آلبوم این اثر هم در ماه دسامبر ٢٠١۵ برای دسترسی علاقه مندان به بازار خواهد آمد.

شهرداد روحانی رییس و رهبر ارکستر سمفونیک COTA لس آنجلس بوده است. وی رهبری بسیاری از ارکسترهای سمفونیک معتبر دنیا را به طور مهمان بر عهده داشته است که از جمله آنها می‌توان به ارکستر سلطنتی فیلارمونیک لندن، ارکستر سمفونی مینسوتا، ارکستر سمفونیک کلرادو، ارکستر سمفونیک سن دیگو، ارکستر سمفونیک ایندیاناپولیس و نیوجرسی، ارکستر فیلارمونیک زاگرب و ارکستر سمفونیک جوانان آمریکا اشاره کرد. روحانی در سال ۱۹۹۸ نیز توسط دولت تایلند برای ساخت قطعه موسیقی مراسم افتتاحیه و اختتامیه سیزدهمین دوره بازی‌های آسیایی دعوت شد که این قطعه به عنوان محبوب‌ترین آهنگ این بازی‌ها انتخاب شد.

شهرداد روحانی پیش از این نیز آلبوم های کلاسیک متعددی نظیر موسیقی «باله چایکوفسکی» با  همراهی ارکستر سمفونیک رادیو اسلواک برای دیسکاور کخ اینترنشنال، «پرنده آتشین و شهرزاد» با همراهی ارکستر سمفونیک تهران، «سوییت سمفونی خلیج فارس» به همراه ارکستر سمفونیک لندن  و «باغ ایرانی» را منتشر کرده است.

 

انتهای خبر/منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.