موسیقی ایده آل: خواننده قدیمی، خوش چهره و جوان کشورمان که آلبوم‌های متعددی را در کارنامه هنری خود دارد، در حال حاضر مجدداً به جمع مدلهای ایرانی پیوسته و با برندهای ایرانی معتبر و خارجى از جمله Dolce & Gabbana، Burberry، Gucci مشغول همکاری شده است.

به گزارش ایده آل، شهرام بزرگمهر خواننده پاپ کشورمان بعد از انتشار آخرین موزیک ویدئوی خود با نام نیمکت خالی با ایجاد یک تغییر اساسی در ظاهر خود دوباره به اتفاق حمید چاکوچ عکاس همیشگی خود که ۱۵ سال است این هنرمند را همراهی می‌کند به عنوان مدل رسمی شرکت بین المللی میراوانا به صنعت مدلینگ پیوست و هم اکنون در این حرفه مشغول فعالیت است.
این خواننده که پیش از این به دلیل بیمارى قلبی و ‌مصرف داروها به وزنی بالای ۱۰۰ کیلوگرم رسیده بود و به این واسطه از ادامه فعالیت در مدلینگ باز مانده بود با بهبود نسبى شرایط جسمى و با همکارى چند متخصص پزشکى و مربى ورزش تناسب اندام با کم کردن وزن توانست به ۸۰ کیلوگرم تغییر وزن بدهد پس از سالها با استایل و چهره جدید در حوزه دیگری از مقوله هنر و صنعت پوشاک بدرخشد.
شهرام بزرگمهر تا کنون در عرصه های مختلفی فعالیت داشته است که از آن جمله می توان به ورزش اشاره کرد و اینکه او از جمله قهرمانان قدرتی بوده است.
او آلبومهایی همچون «دیوار شکسته»، «همصدای قلبم»، «عهدی دوباره» و «خواستنی» را در کارنامه هنری خود دارد.

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.