موسیقی ایده آل : سیروان خسروی یکی از پر طرفدار ترین خوانندگان پاپ ایران که در بین نسل نوجوان و جوان طرفداران بسیاری دارد در تاریخ ۲۱ اردیبهشت در ۲ سانس در رشت در سالن نامجو به روی صحنه رفت.

این کنسرت که به همت موسسه جام سبز و آقایان فرهاد گوی آبادی، وحید احمدی آرا و پویا افشار در رشت تدارک دیده شده بود با  استقبال بسیار خوبی از طرفداران سیروان روبرو شده و تا یک روز قبل از اجرای کنسرت تمام بلیت های دو سانس اجرای آن به فروش رفته بود. همچنین به گفته‌ی وحید احمدی آرا برای اولین بار تبلیغات این کنسرت در ابتدا در فضاهای مجازی مربوط به سیروان جهت خرید بلیت ردیف جلو برای طرفداران سیروان انجام شده، سپس تبلیغات به صورت عمومی آغاز گردیده است.

در این اجرای  پر هیجان و به یاد ماندنی علیرضا ثنایی ( گیتار آکوستیک و الکتریک )، امیر دانایی (گیتار الکتریک)، نریمان نائمی (ساکسیفون)، یاشا حکمی (کیبورد)، علی طاهایی (درامز( و مجید پروریان (گیتار باس( سیروان را همراهی می کردند.

این کنسرت با اجرای پویا افشار و دعوت وی از گروه سیروان با هیجان بسیار بالایی که حاضرین در سالن داشتند آغاز شد و پس از جضور و اجرای نوازندگان گروه، سیروان در حین تشویق بسیار زیاد طرفداران خود  با اجرای ترانه تو خیال کردی بری وارد صحنه شد. در این کنسرت قطعات تو خیال کردی بری، عاشقتم، بارون پاییزی، اگه تو مال من نیستی، به، همین زودی، بازم بتاب، نه نرو، به همین زودی، بی قرار، خاطرات تو، ساعت ۹ و  دوست دارم زندگی رو اجرا شدند.

در ادامه تصاویری از این اجرا را از نگاه دوربین «نرگس انگشتری» مشاهده می نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.