موسیقی ایده آل – محمد کردی : خواننده ای که بدون این که آلبوم رسمی در کارنامه خود داشته باشد می درخشد و سالن کنسرت هایش روز به روز پر تر می شود !

خیلی ها سبک خاص موسیقی او و انرژی بالای وی در هنگام اجرای زنده را از مهم ترین دلایل موفقیت و پرشور بودن سالن های کنسرت این خواننده می دانند.

اشوان روی صحنه مسلط است و به خوبی استیج گردانی می کند . مخاطب را با خود همراه می کند و کاری می کند که پا به پای خودش قطعاتش را فریاد بزنند.

شب ۱۰ تیر ماه شبی پرشور و پر سر و صدا در سالن همایش های برج میلاد تهران بود.کنسرت اشوان ، خواننده ای که طیف گسترده ای از شنوندگان موسیقی را به خود جذب کرده است طی دو سانس در این سالن برگزار شد.

« شمعارو روشن کن » ، « بهت مریضم » ، « حواست نیست » ، « تبریک » ، « هنوزم میشه » ، « تولد » ، « تنها شدم » ، « چرا گریه کردم » ، « دارم عاشق می شم » ، « چه خوبه حالم »، « بعد من » ، « من آدم رویای تو نیستم » و منو دریاب از جمله قطعاتی ودند که در این کنسرت اجرا شدند.

همچنین سورپرایز این برنامه رونمایی از موزیک ویدئو ی قطعه ی جدید اشوان با نام « مقصر » که هنوز منتشر نشده است و در حال طی کردن آخرین مراحل اداری جهت اخذ مجوز و انتشار است ، بود که با استقبال گسترده ای مواجه شد . با توجه به این که پیش از این تیزر کوتاهی از این قطعه در فضای مجازی منتشر شده بود هواداران این خواننده بی صبرانه منتظر اجرای این قطعه بودند.

ویدئوی پخش شدن این قطعه از نمایشگر های سالن در کانال تلگرام موسیقی ایده آل به نشانی @idealmusic موجود می باشد.

اشوان اشاره داست که این قطعه به زودی و طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

گروه ارکستر اشوان در این شب خاطره انگیز را برنا شفیع‌زاده(درامز)، آرش سعیدی(گیتار باس)، محسن حسن‌نیا(ساکسوفون)، نیمان غفاری، مهرداد داربوکا و مهرداد عالمی اعضای ارکستر اشوان را به رهبری نیما رمضان تشکیل می دادند.

این کنسرت به همت موسسه آوای دوران به مدیریت سمیه کاویانی و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

در ادامه می توانید تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « نسیم خسروانی » مشاهده نمایید.

انتهای خبر  /

Leave a Reply

Your email address will not be published.