موسیقی ایده آل – زهره ابوالقاسم : رستاک حلاج هنرمندی که پس از هفت سال فعالیت هنری اواخر شهریور امسال با کتاب (پاییز سال بعد) به استقبال پاییز امد شب گذشته نیز در سالن میلاد همراه با گروه و جمع پر شور طرفدارانش پاییز را بدرقه کردند.
۲۹ اذر ماه طی دو سانس که با استقبال بی نظیر هواداران این هنرمند روبرو بود ترانه هایی از البوم (پاییز سال بعد) از جمله (شرابی ،زیباتر،دانشگاه،عشق،یه صداهایی) و تعدادی از ترانه های خارج از البوم به نام های (غلط) و (نسکافه) توسط رستاک به اجرا درامد.
هنرمندان‌زیادی از جمله :مهراوه شریفی نیا، کامران تفتی، سیامک عباسی، ابان حبیبی، سعید میراصلانی،مونا برزویی، بابک صحرایی،علی اوجی، مهدی یراحی، حسین غیاثی و … (پاییز سال بعد) را زمزمه کردند.
رستاک حلاج در شروع با قطعه بی نظیر (بی دلیل) به روی صحنه امد در ابتدا از تمام کسانی که شبی به یاد ماندنی را برایش رقم زدند تشکر ویژه کرد و گفت : (ممنون از همه که ارزوی بیست و چند ساله مرا براورده کردید قول میدهم که امشب جبران کنم ) در ادامه با خواندن قطعه ای که سورپرایزی برای مخاطبانش بود شور و هیجان سالن را دوبرابر کرد و با خواندن قطعه (عشق) سالن را ترک کرد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « گلشن قربانیان » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.