موسیقی ایده ال-محمد کردی: سومین آلبوم خواننده "لاف عاشقی" منتشر شد.«دیره» نام آلبوم جدید "علی اصحابی" است که امروز،۱۹ مرداد ماه توسط شرکت هنرنمای پارسیان منتشر شد.علی دیباج،یاحا کاشانی،هادی اصحابی،مهدیه عرب و علی اصحابی بار ترانه سرایی این آلبوم را بر عهده داشته اند.همچنین علی دیباج با دو قطعه و علی اصحابی با هشت قطعه آهنگسازی این آلبوم را انجام داده اند و کوشان حداد،امیر حیدری و اشکان جوینده وظیفه تنظیم این آلبوم را بر عهده داشته اند.آرش پاکزاد،امیر حیدری و کوشان حداد نیز میکس و مسترینگ این آلبوم را به دوش کشیده اند.

همچنین علی اصحابی یادداشتی را را در اختیار رسانه ها قرار داده است که آن را در زیر می خوانید :

«از انتشار آخرین آلبوم دوسال و نه ماه و پانزده روز گذشت. دوسالی که با همه خوبی و بدی هاش ،کمی و کاستی هایش باد با خود برد. لحظه به لحظه ثانیه به ثانیه و ضربان به ضربان به یاد شما بودم . با شما بودم و به عشق شما کار آلبوم جدید و آغاز و به پایان رساندم . جا دارد تشکر کنم از شما هواداران و عزیزان دلم که با صبر و حمایت هایتان همیشه بنده را مورد لطف خودتان قرار دادید .سپاس از دوست خوبم امیر عباس اکبری عزیز که از ابتدا تا انتهای آلبوم کنار من بود .سپاس از مسعود گلکار ، سبحان شرکتی ، همسر وخانواده عزیزم .تشکر میکنم از تیم فنی آلبوم، تنظیم کنندگان : کوشان حداد عزیز وزنه همیشگی آلبوم از امیر حیدری بابت سلیقه های خاصش و اشکان جوینده پدیده این آلبوم.تیم ادبی آلبوم، هادی اصحابی که زحمت یکی از ترانه های این آلبوم را کشید. سرکار خانوم مهدیه عرب که در یکی از ترک ها با ما همکاری داشتند و علی رادمهر مشاور ادبی آلبوم که در ادیت ترانه ها با ما همکاری کردن. و سپاس از شرکت هنرنمای پارسیان و همه عزیزان و یاران . فضای آلبوم «دیره» کمی متفاوت از آلبوم «کولاک» میباشد و همه سعی من در نو آوری و ایجاد احساس تازه و خرسندی شما عزیزان بوده . خدا را شکر میکنم که شما را دارم و مجالی داشتیم برای اینکه بازهم در کنار هم باشیم . تک تک ترک های این آلبوم حاصل احساس و نبض نبض وجودم و قلبمه. گوش خود را به قلب من بسپارید . بابت تاخیر در آلبوم عذر مرا پذیرا باشید تقدیم به شما اگرچه «دیره»….»

علی اصحاب پیش از این دو آلبوم با نام های «تو راست میگی» و «کولاک» را منتشر کرده بود و «دیره» سومین آلبوم رسمی وی می باشد.موسیقی ایده آل از شما مخاطبین فهیم موسیقی تقاضا دارد با خرید اورجینال این آلبوم از صاحب اثر حمایت نمایید.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.