موسیقی ایده آل : خواننده خوب و خوش صدای حوزه موسیقی کشورمان ماکان، اثر تازه خود را در منتشر کرد.
ماکان از آن دسته خوانندگان است که در فعالیت های موسیقایی اش سبک های زیادی را تجربه کرده اما در اثر تازه خود که دستاتُ از رو صورتت بردار نام دارد، تجربه ای را پشت سر گذاشته که خیلی از خوانندگان باتجربه سبک پاپ- کلاسیک کمتر به سمت آن می روند چرا که چنین قطعاتی با ریسک عدم جذب مخاطب همراه هستند.

ماکان در این اثر با علیرضا تقى پور به عنوان ترانه سرا همکاری کرده است که این ترانه، اولین اثر علیرضا تقى پور است که به شکل رسمی منتشر می شود. علی موثقی تنظیم این قطعه را به عهده داشته و ناظر ضبط اثر نیز بوده است. گفتنی است آهنگسازی دستاتُ از رو صورتت بردار توسط ماکان انجام شده.

وی همچنین برای تهیه جدیدترین آهنگش با نوازنده های سرشناسی همکاری کرده. على جعفرى پویان، میثم مروستى، کریم قربانى، حسین شریفى، فیروز ویسانلو، هومن غفارى نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده اند. ملیکا تهرانی نیز به عنوان خواننده سوپرانو در کنار ماکان حضور داشته است. همچنین حمیدرضا آداب و امید اصغرى صدابرداران دستاتُ از رو صورتت بردار بوده اند که در استودیو پاپ ضبط شده و میکس و مسترینگ توسط حامد مختارى در استودیو ویوا انجام شده است.

photo_2017-01-14_23-50-22

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.