موسیقی ایده آل – محمد کردی : فرزاد فرزین خواننده محبوب و پرطرفدار موسیقی کشورمان در روز های ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت و به اجرای برنامه برای هوادارانش پرداخت.

از دکور روی استیج پیدا بود که سورپرایز دیگری در انتظار حاضرین در سالن است و حدس و گمان ها برای فاش کردن سورپرایز این کنسرت همچنان ادامه داشت.پس از گرفتن نور سالن و پخش کلیپ خوش آمد گویی که همواره در کنسرت های فرزین آغاز کنسرت را مشخص می کند ، زمزمه هایی از قطعه ی «شورشی» به گوش می رسد؛ سایه ای از خواننده که در حال خواندن این قطعه است بر روی پرده زرد رنگ بر روی استیج نمایان می شود.پس از اجرای بخشی از این قطعه نوازندگان سازهای گیتار الکتریک،پرکاشن و ساکسیفون هم به همین منوال اجرای خود را به نمایش می گذارند تا این که به یک باره فرزاد فرزین با کنار زدن پرده بر روی استیج نمایان می شود و حاضرین تا سر حد انفجار پیش می روند.

اما این آغاز پرانرژی همچنان ادامه دارد ؛ قطعه «شانس» قطعه ای بود که با همراهی نوازنده « فلور تام » ( یکی از ادوات درامز ) اجرا شد و پس از آن فرزین به عرض سلام و خوش آمدگویی به حضار پرداخت و از این که بار دیگر در میان مردم شهر تهران به روی صحنه می رود ابراز خوشحالی کرد.

وی در ادامه قطعه ای ریتمیک از آلبوم شانس ، با نام «کی می تونه» را اجرا کرد که با استقبال بسیار خوب حضار مواجه شد.«دونه دونه» ، «من و تو»،«می دونم»،«عاشقم باش»،«امید جانم»،«نگرانتم» و « هدفون» نیز قطعاتی بودند که در ادامه ی بخش اول کنسرت اجرا شدند و فرزین برای استراحتی کوتاه به پشت صحنه رفت.در این حین نوازندگان مشغول اجرای قطعات اینسترومنتال شدند که با اسقبال بسیار خوبی مواجه شد.

بخش دوم این اجرا با قطعه ی «برگرد» آغاز شد و در ادامه قطعات «بیا بیا»،«ای وای»،«عذاب»،«بچه»،«احساس من»،«ماه عسل» و « با تو» اجرا شدند.فرزین توانست با اجرایی بسیار پر انرژی هوادارانش را راضی به سوی منازلشان راهی کند.

*از جمله تغییراتی که به تازگی شاهد آن هستیم و در این کنسرت هم توجه را به خود جلب می کرد بهبود بسیار زیاد کیفیت فیلم برداری و پخش آن از ال ای دی های سالن بود که در نوع خود جای تشویق و تشکر دارد.

* فرزاد فرزین اعلام کرد که این کنسرت آخرین کنسرت آلبوم «شخصی» خواهد بود و کنسرت بعدی در تهران پس از انتشار آلبوم «6» در اوایل شهریور ماه ،  به روی صحنه خواهد رفت.

* این کنسرت توسط دوربین های بسیار حرفه ای فیلم برداری شد و به زودی به همراه فیلم کنسرت مهرماه سال ۹۳ فرزین در همین سالن ، به مرحله انتشار خواهد رسید و در دسترس مخاطبین خواهد بود.

* اجرای قطعات قدیمی و خاطره انگیز تر که مدت ها بود در کنسرت های فرزین به اجرا نرسیده بود باعث شد که قطعه « دوریت » که در اکثر کنسرت های فرزاد فرزین به عنوان اینترو اجرا می شد ، در این کنسرت به مرحله اجرا نرسد.به این قطعه قطعات دیگری چون « لحظه ها » و «شوخی» را هم اضافه کنید.البته اجرای قطعاتی چون «عاشقم باش» و «امید جانم» تغییر بسیار خوب و کارآمدی بود که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

 *سیاوش خیرابی، پیام صالحی، مهران غفوریان، علیرضا طلیسچی، محسن بنگر،پدرام کریمی و … از جمله مهمانان این برنامه بودند.

* گروه ارکستر فرزین را در این اجرا مهرداد معافی (گیتار الکتریک و آکوستیک)،احمد امین پور (پرکاشن)،امیل عباسی مهر(گیتار باس)، تایماز اطاعتی (ویولن)،سهراب رمضان زاده (ردامز)،یاشار خسروی (ساکسیفون)،امیر میلاد نیکزاد(کیبورد) و مهران خلیلی (رهبر ارکستر و گیتار الکتریک) تشکیل می دادند.

* این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری « آوای دوران » برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین «حمیدرضا امینی» و «امیررضا رعیتی» ببینید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.