موسیقی ایده آل: پدرام نجفیان نام ستاره نوظهور موسیقی پاپ کشور است که به‌تازگی تنها با انتشار اولین تک آهنگ خود توانسته بیش از آنچه انتظار می‌رفت بین مخاطبین موسیقی کشور مطرح شود. او متولد سال ۱۳۸۰ است و علاوه بر خوانندگی به نوازندگی سرودن ترانه و ساخت ملودی نیز می‌پردازد و به عنوان یک مولف در موسیقی کشور فعالیت می‌کند.

 

” سرگیجه ” نام اولین اثر منتشر شده از پدرام نجفیان تولید شده در استودیو پیک پلاس بوده که در این قطعه با هنرمندان نام‌آشنای موسیقی همکاری کرده است. ترانه این تک آهنگ را مهدی شیرافکن (آراز) سروده و آهنگسازی آن توسط فرزین کاتب انجام شده. گفتنی است مهدی معظم  عهده‌دار تنظیم، میکس و مسترینگ ” سرگیجه ” بوده و در نهایت این اثر پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به تهیه‌کنندگی منوچهر حسنی با لیبل شرکت آوای باران به گوش مخاطب رسید. لازم به ذکر است عکس کاور این اثر را مسعود مفرد گرفته و طراحی آن را محمد یعقوب‎خانی انجام داده است.

 

با توجه به استقبالی که از اولین تک آهنگ منتشر شده از پدرام نجفیان صورت گرفته است، پیش‌بینی می‌شود این خواننده جوان و بااستعداد زودتر از انتظار در لیست خوانندگان پرمخاطب قرار بگیرد. توانایی پدرام نجفیان در خوانندگی وجه تمایز او با برخی خواننده‌های تازه‌وارد به مارکت موسیقی پاپ است و منتقدین موسیقی علاوه بر این ویژگی، بالابودن سطح کیفی قطعه ” سرگیجه ” را دلیل دیگری برای موفقیت این اثر و این خواننده دانسته‌اند.

 

 

گفتنی است پدرام نجفیان قطعات دیگری را در دست تهیه دارد که هر کدام در یکی از مراحل تولید قرار دارند و چند اثر دیگر آماده پخش است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اتاق فکر این خواننده در آینده منتشر خواهد شد.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.