موسیقی ایده ل آل-مریم رفایی: گزارشی از کنسرت پرشور زانیار خسروی در تالار مجلل رشت کنسرت «زانیار خسروی» در میان هیاهو و استقبال گسترده طرفدارانش در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما تالار مجلل رشت در ۱۹ مرداد ماه میزبان «زانیار خسروی» و طرفدارانش بود . این کنسرت در دو سانس در شرجی مرداد رشت برگزار شد . «زاینار خسروی» هر دو سانس این کنسرت را با ترانه پرانرژی «طفره» آغاز کر دو در پایان هر دو اجرا نیز به اصرار طرفدارانش این ترانه را مجددا اجرا کرد و این برنامه با حضور حداکثری طرفداران جوان زانیار مواجه بود . زانیار با ارکستر کم تعداد و جوان خود با اجرای ترانه هایی از تنها آلبوم منتشر شده خود با طرفدارانش همصدا شد.

اعضای ارکستر به سرپرستی «امیر میلاد نیک زاد» متشکل از: محسن کامران جم(گیتار آکوستیک)، امین نجفی راد(درامز)، آرش سعیدی(گیتار باس)، سروش عدل(گیتار الکتریک) بود

حواشی ها:

در بخشی از کنسرت طرفداران زانیار به تشویق «سیروان خسروی» پرداختند و زانیار نیز به افتخار برادرش بخشهایی از ترانه «دوست دارم زندگی» رو را اجرا نمود.

همچنین درخواست مکرر حضار برای اجرای دوباره ترانه «با تو می مونم» زانیار را به خوانش دوباره این ترانه با تکنوازی پیانو توسط امیرمیلاد نیکزاد ، رهبر ارکستر خود واداشت.

مهدس «وحید احمدی آرا» مدیر روابط عمومی موسسه جام سبز در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما داشت؛ در حاشیه این کنسرت با اشاره به خرید بیش از نمی از بلیت های این کنسرت در ساعات اولیه بلیط فروشی گفت : بیش از ۸۰۰ بلیت این کنسرت به محض گشایش سایت بلیط فروشی و پیش از شروع تبلیغات این برنامه به فروش رسید و به جرات می توانم بگویم این اتفاق در تاریخ کنسرتهای گیلان بی سابقه بوده است.

وی افزود: نکته قابل توجه دیگر در این کنسرت حضور مخاطبین با میانگین سنی ۱۵ تا ۱۸ سال و همچینین حضور ۹۰ درصدی بانوان در سالن اجرای کنسرت بود که از این نظر نیز این اجرا را شاخض کرده بود. احمدی آرا درمورد اجرای زانیار تصریح کرد: زانیار نشان داد که از محبوبیت چشمگیری در نسل چهارم برخوردار است و آروز می کنم این محبوبیت به کمال این جوان موسیقی ایران بیفزاید. همچنین ایشان از برخورد شایسته و پرحوصله زانیار با طرفداران پرشور و هیجانش قدرددانی کرد و حوصله این خواننده را ستودنی توصیف کرد.گفتنی است بسیاری از طرفداران زانیار تا پاسی از شب در ورودی هتل محل اقامت وی برای عکس گرفتن و اخذ امضا از وی منتظر ماندند.

«فرهاد گوی آبادی» مدیر موسسه جام سبز نیز با اشاره به همدلی مسوولین ارشاد و نیروی انتظامی رشت و استان در اجرای کنسرتهای رشت از همه دست اندرکاران این برنامه قدردانی کرد و گفت: در برگزاری برنامه هایی با این وسعت و این تعداد مخاطب ،دستهای زیادی به ما یاعلی می گویند و یاریمان می کنند و لازم است در هر مرحله از تلاش و محبت این عزیزان قدردانی کرد. لازم به ذکر است «پویا افشاری» ، تهیه کننده با سابقه کشور نیز مدیریت برگزاری این کنسرت را برعهده داشت.

این کنسرت به تهیه کنندگی «شهرام کاشانی» برگزار شد و موسسه فرهنگی هنری «جام سبز»، با سابقه ترین برگزار کننده کنسرت در گیلان به مدیریت ـ«فرهاد گوی آبادی» مجری و متولی این کنسرت پرشور بود.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.