موسیقی ایده آل : هنرمند اکوادوری که برگزاری کنسرتش در ایران بار دیگر خبرساز شده، پس از تمدید اجرای برنامه اش برای ششمین سانس در تهران در اسفند ماه امسال، از برگزاری کنسرتی با برنامه های ویژه در برج میلاد خبر داد.
به گزارش ایده ال : ، کنسرت «لئو روخاس» که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۶و ۱۷ اسفند در برج میلاد روی صحنه برود، بنا به اعلام تهیه کننده این کنسرت برای دو سانس دیگر در تاریخ ۲۰ اسفند تمدید شد تا سرخ پوست محبوب اواخر امسال در شش سانس میزبان دوستداران این سبک موسیقی در ایران باشد.
لئو روخاس در نخستین نقل قول رسمی خود درباره اجرا در ایران گفت: «خبر استقبال از کنسرتم در ایران بسیار برای من هیجان انگیز است. من از کیلومترها دورتر به سرزمین شما ایرانی ها می آیم و آشنایی با این فرهنگ و ادبیات که از تاریخی کهن و خوش نام در جهان برخوردار است، برای من جذابیت های زیادی دارد.»
وی افزود: «برای اجرای جدیدم در ایران برنامه ریزی زیادی کرده ام و با موسیقی ام برای ایرانی ها آرامش هدیه می آورم. در فرهنگ ما موسیقی ارتباطی نزدیک با آرامش درون انسان دارد و بخش بزرگی از این آرامش، از طبیعت و اصواتش نشات میگیرد. اجرا در سالن ایران در در کنسرت قبلی برای من خاطرات زیادی را در پی داشت و این بار قطعا با انرژی بیشتری به اجرای برنامه خواهم پرداخت.»
پس از کنسرت قبلی این خواننده در ایران که نوروز سال گذشته در برج میلاد برگزار شد، مخاطبان موسیقی از تجربه حضوردر سالن در فضای مجازی نوشته بودند و متفق القول اعتقاد داشتند که این اجرا آرامش و انرژی خاصی را برای آنها در پی داشته است و شنیدن این موسیقی همیشه برای همه توصیه شده است. همین موضوع راز محبوبیت این سرخ پوست هنرمند است.
کنسرت لئو روخاس به تهیه‌کنندگی محمود شبیری و سپهر صاحبی (موسسه رنگین کمان هنر جوان) در برج میلاد برگزار خواهد شد و بلیت فروشی سانس های تمدیدی در سایت tik8 آغاز شده است.

photo_2019-02-17_12-56-02

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.