موسیقی ایده آل – مرجان اسماعیلی : کشمکش های خواننده های مجاز کشورمان با  سایت "ر.ج" همچنان ادامه دارد ….
زانیار خسروی که تقریبا دو سال است فعالیت های خود را در موسیقی به صورت مجاز آغاز کرده ، به دلیل انتشار و پخش آثار او بدون اجازه وی در شبکه های ماهواره ای و سایت رادیو جوان ، ممنوع الفعالیت شد . 
از جمله فعالیت های وی در این دو سال ، انتشار آلبوم ، تک آهنگ ها ، موزیک ویدیو ، اجرای کنسرت در تهران و شهر های مختلف ایران و …. می باشد .
وقفه کاری این خواننده توانمند و پرطرفدار در این دو ماه ، حامی های وی را نگران کرده بود .  
وی سرانجام با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود ، سکوت خود را شکست :
" دوستان عزیز سلام . اگه این چند وقت فعالیتی نداشتم ، آهنگی ندادم و کنسرتی ندارم ، از روی تنبلی یا استراحت نبوده ، بلکه به دلیل مشکلاتیه که سایت رادیو جوان با پخش بدون اجازه کارام برام به وجود آوردن .
با اینکه چندین بار هم ایمیل زدم و بهشون اعلام کردم که کارامو پخش نکنن ولی بازم اونا کار خودشونو میکنن و بالاخره این کاراشون گریبانگیر من شده در حالی که تمام  کلیپهام و تک آهنگام از وزارت ارشاد مجوز داشتند ولی متاسفانه فعلا اجازه هیچ گونه کاری ندارم و در واقع ممنوع الفعالیت شدم . 
امیدوارم که این مشکلات زودتر برطرف شه و بتونم دوباره در خدمتتون باشم " .
شایان ذکر است که رادیو جوان در جواب ایمیل های مکرر زانیار خسروی ، در آخرین ایمیل خود گویا شده است که :
 " ما تمامی همکاری های لازم برای حل مشکلات به وجود آمده برای هنرمندان داخل کشور را تا به این لحظه انجام داده ایم ولی متاسفانه تا کنون در سیاست های موسیقی کشور و برخورد با هنرمندان ، و رادیو جوان هیچ تغییری حاصل نشده . لطفا برای پیگیری مشکلات خود در این رابطه به کسانی مراجعه کنید که این محدودیت های بی مورد را بر هنرمندان تحمیل کرده و میکنند . "

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.