موسیقی ایده آل : تاریخ انتشار آلبوم «با خودم می‌رقصم» با صدای «مانی رهنما» مشخص شد. این اثر از روز ۳۰ خرداد به صورت دیجیتالی و به تهیه‌کنندگی «علی اوجی» منتشر خواهد شد و در اتفاقی جالب و برای اولین‌بار قرار است نسخه فیزیکی این اثر روز ۱۵ تیر به بازار عرضه شود. برای انتشار دیجیتالی این اثر هم جشن مفصلی تدارک دیده شده که قرار است در آن علاوه بر هنرمندان سرشناس، جمعی از مخاطبان و طرفداران مانی رهنما هم حضور پیدا کنند.

آلبوم «با خودم می‌رقصم» شامل یازده قطعه با تنظیم‌های بهنام رهنما است. تمامی قطعات این مجموعه آکوستیک هستند و ضبط آنها بیش از پنج سال در استودیو پاپ به طول انجامیده است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی «علی اوجی» آماده انتشار شده و قرار است همزمان با یک جشن امضای بزرگ به بازار عرضه شود. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که قطعات این مجموعه فضایی کاملاً متفاوت نسبت به آثار گذشته مانی رهنما دارد و او در این اثر تجربیات جدیدی در مقوله کلام و موسیقی داشته است.

آخرین آلبوم مانی رهنما به نام «من و تو» در سال ۹۱ به بازار عرضه شد و همکاری این خواننده با علی اوجی در مقام تهیه‌کننده موفق بود و آنها سراغ تولید آلبوم با خودم می‌رقصم رفتند. مانی رهنما پس از آلبوم من و تو مجموعه چند اجرا در تهران و شهرهای مختلف ایران روی صحنه برد. همچنین علاوه بر پیگیری روند تولید آلبوم با خودم می‌رقصم، تک‌قطعات مختلفی را هم به مخاطبانش ارائه کرد.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.