موسیقی ایده آل : امید تنباکویی تک آهنگ جدید خود به نام " با من بمون " را منتشر کرد که حاصل همکاری وی با ترانه مکرم،علی بابایی و اشکان خشایی است.

هفته گذشته در رسانه های مختلف خصوصا پایگاه های خبری موسیقی،خبر انتشار قطعه جدید امید تنباکویی منتشر شد که این قطعه " با من بمون " نام دارد و اکنون منتشر شده است.مخاطبین موسیقی این تک آهنگ را می توانند مثل آثار گذشته امید تنباکویی نظیر راضی ام از دنیا،من با تو و … را از سایت های معتبر موسیقی دریافت کنند.

علی بابایی در خصوص حضورش به عنوان تنظیم کننده در این اثر عنوان کرد: "این اولین همکاری من با اشکان خشایی است اما با ترانه مکرم سابقه همکاری در چند قطعه را داشته ام.اتود آهنگ با من بمون را که شنیدم حس خوبی به کلیت اثر پیدا کردم و در ذهنم تصویری از سازبندی کار پدیدار شد و پس از طی کردن مراحل اولیه آن را تنظیم و اجرا کردم. با من بمون اثری است که با من خواهد ماند تا این حد که در آلبوم، این قطعه را با تنظیمی متفاوت خواهید شنید. "

اشکان خشایی نیز در مورد این قطعه گفت : " ترک با من بمون را من روی ترانه زیبای ترانه مکرم ساختم . خاصیت شعرهای خانم مکرم این است که به راحتی ملودی روی آنها سوار می شود .
این آهنگ نیاز به اجرای تمیز و قوی داشت که ما این اجرا را در این آهنگ به خوبی از طرف امید تنباکویى عزیز حس می کنیم . درستی استفاده از تحریرها و قدرت صدا به شنیدنی تر شدن کار کمک کرده است و تنظیم درست و زیبای دوست عزیزم علی بابایى که به زیبایی در این کار شنیده می شود."

امید تنباکویی با اشاره به اینکه مشغول کار بر روی آلبوم موسیقی خود است در مورد این قطعه گفت : "ترانه از ترانه های زیبای ترانه مکرم عزیز است که مثل همه کارهایش خیلی ساده و روان و دلنشین است ومن توانستم ارتباط خوبی با ترانه برقرار کنم.ملودی هم که از کارهای اشکان خشایی است که چندین همکاری با هم داشتیم و در آینده نه چندان دور حاصل این همکاری ها را خواهید شنید.زحمت تنظیم این کار هم با علی بابایی نازنین بود که از دوستان بسیار خوب من است.تنظیم خوب و با احساس علی عزیز باعث شد که (با من بمون) یکی از کارهای مورد علاقه من بشود وبعد از مرحله تنظیم در زمان ضبط کار هنرنمایی دوستان عزیزم (فیروز ویسانلو،بابک ریاحی پور و بهنام کریمی) فضای این کار را بسیار زیباتر و با احساس تر کرد و به این حس را به من داد که (با من بمون) مناسب فصل پاییز است.امیدوارم این قطعه مورد پسند دوستداران هنر موسیقی قرار بگیرد و همیشه با هم بمانند ."

دانلود قطعه ی "با من بمون" با صدای امید تنباکویی

 

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.