موسیقی ایده آل : کنسرواتوار جان کیج به مدیریت استاد نادر مشایخی ثبت نام میکند.
علاقه مندان به تحصیل در رشته موسیقی میتوانند فرم ثبت نام را از داخل کانال تلگرام به ادرس
@cageconservatory
دانلود کرده و یا به صورت حضوری فرم ثبت نام را دریافت و در ازمون ورودی شرکت نمایند.
حتی دوستانی که مبتدی هستند هم میتوانند در دوره ها شرکت نمایند.
کنسرواتوار جان کیج داراى ١٠ ترم میباشد. ۴ترم عمومی و ۶ ترم تخصصى. دانشجویان در پایان دوره مدرک مورد تایید وزارت علوم دریافت میکنند و توانایى شرکت در ازمون ورودى بهترین دانشگاه هاى دنیا را خواهند داشت.
یکى از دروسى که در بین درس هاى موسیقى تدریس میشود زبان می باشد. دانشجویان از بین زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی باید با توجه به اینده تحصیلی خود یک زبان را انتخاب کنند.
در مورد أهداف نوازندگى کنسرواتوار جان کیج ، این طور نیست که فقط به اموزش تکنیک ها و رپرتوار قبل از ١٩٠٠ میلادی اکتفا کند. إز ترم ۵ تا ترم ١٠ تمرکز شدیدی به اتفاقات بعد إز ١٩٠٠ میلادی تا به امروز خواهد داشت. در مورد اهنگسازی و رهبری هم همینطور خواهد بود. کنسرواتوار جان کیج در اهنگسازى برأی اولین بار در ایران به شکل بسیار علمی و تخصصی به مقوله الکترواکوستیک و اهنگسازی با کامپیوتر برأی خلق یک اثر اکوستیک خواهد پرداخت و همچین به هنر پرفورمنس. کنسرواتوار جان کیج برنامه بسیار ویژه اَی برأی دیکته موسیقی تنال، تنال ازاد و اتنال دارد. أین سیستم أموزشی توسط خود کنسرواتوار طراحی شده و نتایج بی نظیری را إز نظر اموزشی داشته است به طوری که تمامی دانشجویان در پایان ترم توانایی نوشتن دیکته اتنال را خواهند داشت.
یکی از اتفاقات مهم و ویژه ی در نظر گرفته شده برای مردم کرج این است که کنسرواتوار جان کیج برای دانش پذیران عزیزی که در کرج اقامت دارند، این امکان را فراهم ساخته که آزمون ورودی را در همان کرج برگزار کند.
کنسرواتوار جان کیج در تهران میدان ولیعصر پایین تر از سفارت عراق بن بست صدف پلاک ۱۲ کنسرواتوار کیج واقع شده است. (شماره تماس:
۰۲۱_۸۶۰۳۶۶۹۵
۰۹۱۴۶۰۰۹۵۰۶)
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری اخبار مربوطه می توانند به کانال تلگرامی
@cageconservatory
و یا صفحه اینستاگرام
johncage_conservatory
مراجعه کنند.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.