موسیقی ایده آل : پس از انتشار قطعه « دلواپسی » به عنوان اولین کار محمدرضا پیرمحمدی و دریافت بازخوردهای فراوان از طرف مخاطبان موسیقی ، حالا این خواننده جوان « سیم آخر »چهارمین قطعه خود را با حضور موزیسین های مطرح کشور منتشر کرد.

در این قطعه که با همکاری موزیسین های مطرح و نام آشنای کشور انتشار یافته ، « ایلیا منفرد » به عنوان تنظیم کننده حضور داشته و « امیر تفرشی » میکس و مسترینگ این اثر را انجام داده و « فیروز ویسانلو » به عنوان نوازنده گیتار در این قطعه هنرنمایی کرده است که تمامی این عوامل در کنار شعر و ملودی محمدرضا پیرمحمدی این اثر را ساخته اند.

این خواننده جوان که آینده درخشانی در موسیقی کشور دارد در خصوص قطعه « سیم آخر » و فعالیت های آینده خود گفت : « سبک اثر پاپ است و شعری عاشقانه دارد که سعی کردیم فضایی دل نشین را در این قطعه ایجاد کنیم تا مخاطب ارتباط بهتری با کار برقرار کند. »

او که در این مدت فعالیت قطعات زیادی را به انتشار نرسانده است در مورد انتشار تک آهنگ هایش اظهار کرد : « سعی دارم با صبر و حوصله کارهایم را تولید کنم چراکه معتقدم باعجله نمی توان قطعه خوبی را تولید و به گوش مخاطبان رساند و شخصا برای گوش مخاطب کارهایم ارزش قائل هستم و نمی خواهم صرفا برای عقب نماندن از بازار کارهای ضعیفی را ارائه دهم. »

محمدرضا پیرمحمدی در پایان از تولید نخستین آلبوم رسمی خود خبر داد که به محض نهایی شدن تیم تولید آن را اعلام خواهم کرد.

photo_2016-07-10_16-11-42

دریافت قطعه ی سیم آخر با صدای محمدرضا پیرمحمدی

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.