موسیقی ایده آل: تک قطعه «آسمون شب» با صدای علی محبی و تنظیم کنندگی و مدیریت هنری نیما غفاری در دسترس علاقمندان قرار گرفت.
ترانه این قطعه از بین سروده های کیانا ناطقی انتخاب شده است و ساخت ملودی آن را حسین تیموری و میکس و مسترینگ را احسان یزدانی بر عهده داشته اند. همچنین امیر محمدی و فرهاد رستمی به ترتیب در این اثر سکسیفون و گیتار نواخته اند. مهیار مهرنیا نیز به عنوان ناظر ضبط و وکال رکوردینگ با این مجموعه همکاری داشته است.
علی محبی که با ارائه قطعه «آسمون شب» فصل تازه ای از فعالیت های حرفه ای خود را آغاز کرده است، در این باره توضیح داد: «هر کس هدفى را در زندگى خود دنبال می کند و من ترجیح دادم به دنبال هنرى باشم که بتوانم احساساتم را به واسطه آن بیان کنم. این اثر برای من به منزله اولین تجربه کاملا هنری و هدفمند در جهت جذب مخاطب است و امیدوارم بتوانم سهم کوچکی در جامعه بزرگ موسیقی داشته باشم».
وی ادامه داد: «در موسیقی نیز مانند اکثر شاخه های هنری، مشکلات و موانع زیادی وجود دارد اما مهم این است که هرگز نباید ناامید شد. مراحل تولید برای خواننده های نوظهور پروسه ای پیچیده و سخت است که همه ما در روزهای ابتدایی آغاز کار با آن درگیر هستیم. البته خوشبختانه من با وجود مدیر برنامه هایم آقای نیما غفاری که بجز این، عهده دار تنظیم و مدیریت هنری آثار من نیز هستند، این مشکلات را از مسیرم برداشتم و بیشتر متمرکز تولید و اجرا شدم».
علی محبی در پایان با اشاره به شرایط کرونا در کشور اظهار داشت: «موسیقی در این روزهای سخت و کسل کننده می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و احساس خوبی را به مخاطبین انتقال دهد به همین دلیل ما تمام تلاش خود را کردیم که این اثر به بهترین شکل ممکن آماده و ارائه شود و امیدوارم مورد توجه مخاطبین هم قرار بگیرد».

WhatsApp Image 2021-03-17 at 20.58.14

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.