موسیقی ایده آل : سعید علیپوریان که به عنوان خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده شناخته شده است، تک آهنگ جدیدش را با نام «پشیمونم» به تازگی منتشر کرده است.
ترانه و موسیقی این قطعه که اولین اثر منتشر شده وی بعد از انتشار آلبوم «اولین نگاه» است، سروده و ساخته خودِ خواننده بوده که میکس و مسترینگ آن توسط بهنام شهرکی انجام شده است.
علیپوریان با انتشار این تک آهنگ به رسانه های خبری گفت: «به تنها چیزی که پرداخته نمی شود خودِ موسیقی است. اینکه این موسیقی برای چه کسانی تولید می شود و کجا مصرف می شود. فقط مسائل مالی و به اصطلاح بیزینس در میان است و بیزینس بداخلاقی هم هست. یک تهیه کننده با یک خواننده با صدای ضعیف کار می کند و او را به شهرت می رساند و پایش را به برگزاری کنسرت باز می کند. چنین تهیه کننده ای می خواهد قدرتش را به بقیه ثابت کند. من مشکلی با تجارت موسیقی ندارم اما این صنعت، باید تولید درستی هم داشته باشد. هنرمندان توانایی در حوزه موسیقی داریم که در سکوت روزگارشان را سپری می کنند و بعضی ها که سخت می توان به آن ها هنرمند گفت، همه توجه ها را جلب کرده اند. این اتفاقات به اعتقاد خیلی از اهالی هنر، موسیقی را در یک چالش منفی قرار داده است. موسیقی در حال خودزنی است.»
او در خصوص حمایت از موسیقی گفت:« اسپانسرهای نقش مهمی دارند و می توانند یک خواننده را از پایه تکان بدهند. این همه سال است من در عرصه موسیقی فعالیت می کنم و نمی دانم این اسپانسرها کجا هستند که ما را پیدا نمی کنند! اصلا تاجرها کجا هستند! یک تماس، یک قطره امید و نوری به اندازه شعله شمع هم از آن ها به ما نرسیده. احساس می کنم در یک دالان تاریک، کورمال کورمال پیش می روم و هر چه از من هست، در من تولید می شود و به بازتولید می رسد. دوستان هنرمند اطراف هم که تنها انرژی آدم را می گیرند و انتقاد می کنند.»
همچنین علیپوریان درباره آینده موسیقایی اش عنوان کرد:« فعلا به فکر انتشار آلبوم جدید نیستم اما چند قطعه آماده دارم و چند قطعه دیگر هم در مراحل مختلف تولید هستند که به زودی منتشر می شوند.»

سعید علیپوریان اولین آلبوم خود را تحت عنوان «اولین نگاه» در فضای موسیقی پاپ- راک منتشر کرده و سیزده قطعه را در آن قرار داده است. همراهی بهنام شهرکی، آتیلا کاظمیان، حامد صمغ آبادی، مسعود همایونی، بابک شهرکی، فرشید ادهمی، حسین شریفی، حسن فراهانی، هومن نامداری، نیما رمضان، محمد اسدی، شروین شهبازی، بهنام حکیم و فرزاد فخرالدینی با وی همکاری کرده اند. همچنین وحید فرجی نیز به عنوان عکاس و کارگردان موزیک ویدئوها در کنار این خواننده بوده است.

photo_2016-11-02_15-48-09

دریافت قطعه ی پشیمونم با صدای سعید علیپوریان

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.