موسیقی ایده آل : کنسرت گروه بخارا با نام  " بانگ نی "   به خوانندگی  صادق میرزا میرزائی  15دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود. 
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران قطعاتی که گروه بخارا برای این کنسرت در نظر گرفته است شامل آثاری از بزرگان موسیقی ایران همچون حسن کسایی ، فرهنگی شریف و… و همچنین در ادامه چند ترانه محلی بیرجندی ، شیرازی، بختیاری، تالشی و … با تنظیم  مهدی نامدار و یعقوب نوروزی می باشد .
صادق میرزا میرزایی دوره های  موسیقی را نزد زیدالله طلوعی و همچنین حمید پناهی در موسسه چاووش گذراند و نزد حمید رضا نوربخش دوره صدا سازی و ردیف آواز را فرا گرفته است. وی که محضر استاد ذوالفنون را نیز درک کرده در کارگاه های آواز استاد محمد رضا شجریان حضور موفقی داشته و این حضور در حال حاضر نیز ادامه دارد. میرزایی که سابقه برگزاری کنسرت هایی در دانشگاه شریف و دانشکده هنر های زیبا را در کارنامه هنری خود دارد آلبوم " چشم سخن گو " را توسط انتشارات باربد در سال ۱۳۹۱ منتشر کرد و در ادامه فعالیت های خود گروه بخارا را تشکیل داد. این اجرا دومین کنسرت گروه بخارا می باشد.
نوازندگان گروه بخارا عبارتند از : مهدی نامدار : نی ، کیا محمد زاده :تمبک ، نستوه رمضانی : تار ، یعقوب نوروزی : عود و صادق میرزا میرزائی خواننده گروه. 
گفتنی است کنسرت  گروه بخارا  با نام  " بانگ نی "   دوشنبه  پازدهم دی ماه ساعت ۲۱  در سالن  خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران  برگزار می گردد  و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره های  09375359668 -09395172732  تماس حاصل نموده و یا به سایت ایران کنسرت  مراجعه نمایند.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.