موسیقی ایده آل-دلارام بهرامپور:امروز به بهانه ی سالروز متولد شدنِ کوچکترین عضو خانواده ی جهانبخش نگاهی می اندازیم به صحبت های خودِ خودِ احساس :

زندگی بابک جهانبخش که چندسالیست  عوض شده  و حال امروز یعنی بیست و پنجمین روز از بهمن ماه ۹۴ ، دقیقا چهارسال است که دیگر او‌ مخاطبی دارد که تا آهنگ مورد علاقه اش را گوش نکند در ماشین آرام و قرار نمیگیرد.

این مخاطب پسرش است که با آمدنش ، زندگی این خواننده ی خوش صدا را تغییر داده است.

بابک جهانبخشی که قشنگ ترین لحظه ی زندگی اش را تولد پسرش میداند چهارسال است علاوه بر هنرمندی با احساس باید پدری دلسوز و مهربان نیز باشد.

وی عقیده دارد که «آرتا» برکت زندگی اش هست و انرژی های خوب را مدیون حضور اوست .
بابک جهانبخش برای فرزندش قصد دارد قطعه ای بسازد اما چون دلش میخواهد کارماندگاری شود‌ گویا هنوز به درجه ی مقبولیت و رضایت قلبی نرسیده که کل احساساتش را در کلمات خلاصه کند با این همه او میگوید که وقتی آهنگ «ایده آل» را میشنوم یا میخوانم حس میکنم که بخشی از حسم به آرتاست .

بابک جهانبخشی که قلمرو احساسش بیشتر از عشق شده قلباً دوست ندارد که پسرش خواننده شود چون میخواهد دُردانه پسرش در آرامش باشد و عقیده دارد حیطه ی موسیقی و‌هنرمندان سختی و تلخی های کاری و .. خودشان را دارند و البته که مانع او هم نمیشود و تصمیم گیری را بر عهده ی آرتا میگذارد.

با این حال ، بابکی که به گفته ی پدرش آرتا از او خیلی آرام تر است ‌، میگوید : « آرتا شغل مرارا درک کرده و حتی به من می گوید: « مرا با خودت ببر ، میخواهم بخوانم» و شاید این اتفاق در آینده رخ خواهد داد مثل استاد شجریان ، شهرام ناظری و جناب خواجه امیری که فرزندان آنها نیز‌ به نوعی موسیقی در خونشان جریان داشته است.»                            لازم به ذکر است که  بابکی ها که اتحادهایشان در نوع خودشان جالب و دیدنی است برای تولد آرتا جهانبخش نیز صفحه ی تگ های پدرش را عکس باران کردند و چهارسالگیِ موفرفریِ شیرینِ این روزهایشان را به سبک‌خودشان تبریک گفتند.
ما ایده آلیها نیز تولدِ پسر احساس را به خانواده ی جهانبخش و البته بابکی های همیشه در صحنه تبریک میگوییم و برایش آرزوی موفقیت داریم .

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

/منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.