موسیقی ایده آل – زهره ابوالقاسم : اولین هزار صدای پاپ بعد از محرم و صفر با داوری پوریا حیدری، علیرضا قرائی منش، صابر قدیمی و با اجرای آرش نصیری  (روزنامه نگار) روزچهارشنبه اول آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران بر گزار شد. در این سری از برنامه و طی اطلاع رسانی قبلی مسعود امامی نیز عضوی از هیئت داوران بود که به دلیل فوت مادربزرگشان در برنامه حضور نداشتند و صابر قدیمی به جای ایشان به عنوان داور در برنامه حضور بهم رسانید.

در ابتدا با نمایش ویدئویی که زنده یاد عارف لرستانی (بازیگر کرمانشاهی که اوایل سال ۹۶ دار فانی را وداع گفت) بر سر سنگ قبر ابوالقاسم لاهوتی (شاعر) شعری رابا لهجه شیرین کرمانشاهی زمزمه می کرد و همچنین پخش موسیقی  با صدای خواننده کرمانشاهی حشمت الله در نژاد و شعری از ابوالقاسم لاهوتی هزار صدا این سری از برنامه اش را به زلزله زدگان کرمانشاهی تقدیم کردند.

آرش نصیری در ابتدا با ابراز تاسف درباره حادثه اخیر در کرمانشاه ابراز ناراحتی و همدردی کرد و تکرار کرد که این برنامه را به زلزله زدگان کرمانشاهی تقدیم می کند همچنین اضافه کرد این برنامه  با حضور جمعی از هنرمندان کرمانشاهی عزیز برگزار می شود.

طبق روال برنامه های قبل ابتدا همایون ابراهیمی که خواننده برتر برنامه پیشین که به داوری پویا نیکپور، شهرام شکوهی، کامران رسولزاده برگزار شده بود قطعه ای را به عنوان خواننده مهمان اجرا کرد.

حمیدرضا زمانی، مهران موسوی، متین داوودی، حمیدرضا پولادی، میلاد اسدی و محمد رضا رامرزی ۶ نفر از شرکت کنندگان این سری از مسابقه هزار صدا بودند که به ترتیب برای رقابت و قضاوت شدن هنر خود را به روی صحنه آوردند.

علی احمدیان خواننده و آهنگساز کرمانشاهی قطعه (طوفان می کشید و پنجره فریاد می کشید) با ترانه ای از پیمان سلیمانی را اجرا کرد. همچنین این هنرمند یک قطعه گویش شیرین کردی نیز با نوازندگی تنبور با و ترانه ای که داستان عاشقی که معشوقه اش  زیر اوار زلزله مانده است، اجرا کرد و همه را تحت تاثیر قرار داد.

استاد مهدی سپهر که به عنوان خواننده میهمان در این سری از برنامه هزار صدا حضور داشت از جدید ترین اثار خود قطعه سرنوشت که به گفته خودشان به زودی منتشر می شود را اجرا کرد و برای اجرای دوم به درخواست حضار قطعه نوستالژیک عسل را اجرا کرد. گفتنی است استاد سپهر پیش از این دو بار به عنوان داور در برنامه هزار صدا حضور داشته است.

پس از اتمام اجرای ۶ شرکت کننده هزار صدای اول آذر ماه اجرای زیبای محمد رضا رامرزی خواننده و آهنگساز آبادانی با رای هیئت داوران به عنوان خواننده برتر انتخاب شد. و نفر دوم خواننده قائم شهری میلاد اسدی با فاصله بسیار اندک با نفر اول اعلام شد. همچنین متین داوودی مقام سوم برنامه هزار صدای اول آذر ماه با داوری پوریا حیدری، علیرضا قرائی منش و صابر قدیمی را به خود اختصاص داد.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « زهره ابوالقایم » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.