موسیقی ایده آل : کنسرتو ویولن چایکوفسکی به عنوان یکی از بهترین کنسرتو ویولن های دنیای موسیقی توسط امین غفاری از نوازندگان جوان موسیقی کشورمان در قالب آلبوم موسیقایی منتشر می شود.
امین غفاری نوازنده ویولن  پیرامون تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود توضیح داد: یکی از فعالیت‌هایی که طی ماه های اخیر به شدت مشغول آن بودم انتشار آلبوم «کنسرتو ویولن چایکوفسکی» با اجرای خودم بوده که فکر می کنم برای اولین بار است که در ایران منتشر می شود و از این موضوع خوشحالم که بالاخره توانستم این پروژه را به پایان ببرم و آن را تا یکی دو ماه آینده منتشر کنم.

وی با اشاره به روند تولید این آلبوم که محتوای آن در دنیا به عنوان یکی از معتبرترین آثار موسیقایی در مسابقات بین المللی و کالج های اروپایی و آمریکایی محسوب می شود، گفت: اجرای چنین آثاری در جریان فعالیت های موسیقایی هر نوازنده ای می تواند به عنوان یکی از اتفاقات خوب دوران کاری‌اش محسوب شود از این جهت بسیار احساس خوبی دارم که بالاخره بعد از مدت ها تراکم کاری توانستم روی اثری متمرکز شوم که اجرای آن واقعا برایم ارزشمند بود.

عضو ارشد ارکستر موسیقی «پاسارگاد» پیرامون فعالیت های این مجموعه نیز بیان کرد: روزهای پنجم و ششم آذر همراه با مهدی پناهی رهبر ارکستر «پاسارگاد» کارگاه های آموزشی «نوازندگی ویولن»، «تربیت شنوایی» و «اصول اجرای صحنه ای» را در شهر اصفهان برگزار خواهیم کرد. بعد از اصفهان بنا داریم در تعدادی از شهرستان ها نیز کارگاه هایی را برگزار کنیم که به محض قطعیت از مکان و زمان این کارگاه در این مورد نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

غفاری در پایان با اشاره به کنسرت های این گروه نیز گفت: هیچ ارکستری نیست که تلاشی برای برگزاری کنسرت نداشته باشد، به طور حتم ارکستر پاسارگاد نیز دوست دارد در پروسه های زمانی مشخص برنامه های زنده را هم اجرا کند اما متاسفانه در این میان حامیان مالی توجه چندانی به این ماجرا ندارند بنابراین تا حامی مالی مناسبی وجود نداشته باشد ما هم نمی توانیم صحبتی درباره کنسرت داشته باشیم. به هرترتیب ما مشغول رایزنی با تعدادی تهیه کننده هستیم که این اواخر به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده ایم و امیدوارم به زودی بتوانیم شرایط برگزاری کنسرت را نیز مهیا کنیم.

امین غفاری از جمله نوازندگان فعال حوزه موسیقی کلاسیک است که تیر ماه امسال نیز به عنوان یکی از افراد منتخب جشنواره موسیقی «خاچاطوریان» به عنوان یکی از معتبرترین فستیوال های بین المللی که هر ساله در کشور ارمنستان و با محوریت ساز ویولن برگزار می شود، معرفی شد.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.