موسیقی ایده آل : امیر مسعود صالحی که پیش از این با انتشار قطعه «مثل اون روزا» در آلبوم «من و ما» ورود خود را به عرصه موسیقی مجاز اعلام کرده بود، بهمن ماه امسال آلبوم خود را با نام «با تاخیر» روانه بازار می کند.
در آلبوم «با تاخیر» افرادی هم چون بهزاد عبدالهی، مهران عباسی، سیاوش صدری، امیرعلی بهادری، کوشان حداد، مریم حیدرزاده و سید محمد کاظمی حضور دارند.
امیر مسعود صالحی در باره طولانی شدن انتشار آلبومش گفت: ما مجوز یک آلبوم کامل گرفتیم وقتی به مرحله نشر رسیدیم، احساس کردیم بهتر است آلبوم به روز شود و به همین دلیل مجبور به جایگزینی برخی قطعات شدیم تا آلبوم به روز تر شود. با مشورتی که با تهیه کننده آلبوم آقای رامین بصیرت نیا داشتیم، قطعات بسیار زیاد دیگری هم تولید کردیم و گلچینی از قطعات جدید و آلبوم قبل را در این آلبوم به مخاطبان ارائه می دهیم. نزدیک به ۴۰ قطعه آماده داریم اما تا قبل از آلبوم به طور حتم یک یا دو قطعه منتشر خواهیم کرد. من با دست پر به موسیقی باز می گردم. برای تمام قدم هایی هم که می خواهیم برداریم، برنامه ریزی داریم. امیدوارم بتوانم یک آلبوم خوب تولید کنیم. از رامین بصیرت نیا که مانند برادر در این ۵ سال کنارم بود، به خاطر تمام کمک هایش به من و آلبوم «با تاخیر» تشکر ویژه می کنم. 
آلبوم «با تاخیر» به تهیه کنندگی «رامین بصیرت نیا» بهمن ماه امسال منتشر و از طریق موسسه «پخش دنیای هنر» روانه بازار موسیقی می شود.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.