موسیقی ایده آل – دلارام بهرامپور : در دومین شب از یازدهمین ماهِ سال مهدی یراحی در سالن نمایشگاه میلاد به دیدار هوادارانش رفت.
خواننده ای که قلمرو امپراطوری اش بیشتر از عشق شده با آهنگ محبوبِ امپراطور وارد سالن شد.
وی با آهنگ اشکوبارون که هنرنمایی تمامِ احسان نی زن در آن به چشم میخورد کنسرتش را ادامه داد ، البته احسان نی زن نوازنده ی ثابتِ ویولن در گروه احسان خواجه امیری است که در این کنسرت نوازنده ی مهمان بود .
از نکات مثبت این کنسرت اجرای ریمیکسی از ۵  آهنگ پرمخاطب در ۱۵ دقیقه بدون وقفه بود .
یراحی همچنین از بابت کنسل شدنِ کنسرت قبلش که به دلیل فوت هموطنانمان در حادثه ی منا بود از مخاطبانش عذرخواهی کرد.

در این کنسرت اهنگهای  امپراطور ، مثل مجسمه، غزال ، انفرادی ، عطرتو ، هوای تو ، دیدار، تو برمیگردی ،منو رها کن ، همیشه عاشقت بودم ، به من نگاه کن ، از تو عبور میکنم ، پاییز ، جاده ، من علمک، اشتباه ، سازش(به انتخاب مردم)، بی تو،  چشمای دریایی، از خودت خبر بیار ، سال درد ، امشبم گذشت،مهم اینه و به عنوان اخرین اهنگ آشوب را به ترتیب اجرا کرد‌‌.

مهمانان ویژه ی این کنسرت فرزاد حسنی ، حمید ماهی صفت ، کوشان حداد ، گلاره عباسی ، زهرا عاملی و همسرش و .. بودند که مهدی یراحی اظهار داشت قدم میهمانانش سنگین است و در هرکنسرتی حاضر نمیشوند و از انان  کمال تشکر را داشت.

گروهی که شب خوشی را برای طرفداران یراحی رقم زد تشکیل شده بود از :   مهرداد احمد زاده (کیبورد) ‌، مجید رضاپور (درام) ، حامد حمیدزاده (گیتار باس) ، اکبر شهریاری (سازهای کوبه ای و پرکاشن ) ، کیان دارات (گیتار نایلون و عود) ، علی افلاطونی (الکترونیک گیتار) ، امیرفقیه سمپلر و امیر علی زاده رهبری این گروه را بر عهده داشت .

همچنین مهدی یراحی اهنگ های پاییز و از خودت خبر بیار را با گیتار نواخت و اجرا کرد تا بقول خودش « در حق سانس یکی ها اجحاف نشود و اورا در اینستاگرام شخصی اش مورد عنایت قرار ندهد» و پس از آن توحید نوری (نوازنده پیانو) با تشویق حضار به جمع نوازندگان  اضافه شد‌ و گروه را در آهنگ سال درد همراهی کرد.

از دیگر نکات مثبت این کنسرت ترکیبِ خوبِ آهنگ های ریتمیک و سولو بود.

این کنسرت به همّت شرکت ققنوس با مدیریت جناب آقای حسین توتونچیان و آقای مهدی کرد ( مدیر برنامه ) و مهیار کرد ( مدیر هماهنگی) برگزار شد .

همچنین در پایان آهنگ «خدابه همراهت»   پخش شد و جمعیت را هنگام خروج از سالن بدرقه کرد.

در ادامه شما میتوانید گوشه هایی از این کنسرت پرانرژی را از لنزِ دوربین «علیرضا صبوری» مشاهده کنید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published.