موسیقی ایده آل – محمد کردی : اشکان صدیق آذر موزیسین جوان و کاربلدی است که او را تا کنون در کنسرت های هنرمندانی چون محمد علیزاده ، علی لهراسبی و … در نقش نوازنده سینتی سایزر و ادوات الکترونیکی دیده ایم . وی موسیقی را از ۱۳ سالگی و با آموختن ساز گیتار کلاسیک در کنار استاد علیرضا شمس آغاز کرد و پس از وقفه ای چند ساله شروع به آموختن ساز پیانو نزد فرید جاوید کرد.سپس برای فراگیری هارمونی و کانترپوینت به مدت ۲ سال در کنار استاد بخشی فعالیت کرد . وی در سال ۸۸ پیشنهاد کاری از کشور ترکیه دریافت کرد و به مدت ۴ سال بین ایران و ترکیه در حال رفت و آمد بود.

وی در سال ۹۳ به گروه ارکستر محمد علیزاده پیوست و در صدها کنسرت در کنار وی به هنرنمایی پرداخت .

قطعه ی  « Vitamin Sky » صدیق آذر به مدت یک ماه جزء ۱۰۰ قطعه برتر سایت « Beatport » شد . سایت بیت پُرت معتبرترین سایت فروش قطعات در ژانر الکترونیک در دنیا است که صدیق آذر توانست قطعه ی خود را در بین ۱۰۰ قطعه ی برتر این سایت قرار دهد.

اشکان صدیق آذر در ادامه قطعات « Moonar » و « Forgotten Sounds » را منتشر کرد که این قطعات نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شدند. وی در این میان مشغول جمع آوری و کار بر روی آلبومش هم بود که از این آلبوم می توان به عنوان نخستین آلبوم مجوز دار در سبک الکترونیک نام برد.وی در روزهای آینده یک قطعه ی جدید را منتشر خواهد کرد که بزودی می توانید این قطعه را از طریق همین رسانه دریافت نمایید.

بزودی اطلاعات دقیق تری در مورد آلبوم اشکان صدیق آذر از همین رسانه به سهم و نظر شما مخاطبین عزیز خواهد رسید.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.