موسیقی ایده آل : کنسرت آلبوم «دخت پری‌وار» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «مهیار علیزاده» در تهران برگزار می‌شود. این برنامه در حالی به میزبانی تالار وحدت و با حمایت مالی «شهر فرش» روی صحنه خواهد رفت که تا کنون فروش بلیت‌هایش با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان رو به رو بوده و احتمال تمدید کنسرت برای دومین مرتبه وجود دارد. چندی پیش سامانه «ایران کنسرت» برای فروش بلیت‌های این برنامه در روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد در اختیار مخاطبان قرار گرفت اما در ادامه دو شب بعد هم به تاریخ‌های این برنامه اضافه شد. علیرضا قربانی قرار است که پس از مدت‌ها در پایتخت روی صحنه برود و قطعات آلبوم جدیدش دخت پری‌وار را اجرا کند. به همین دلیل دست‌اندرکاران این کنسرت برنامه‌ریزی مفصلی برای اتفاقات روی صحنه تدارک دیده‌اند. «رضا موسوی» کارگردان کنسرت خواهد بود و او به همراه تیم‌ اجرایی در حال آماده‌سازی جلوه‌های بصری و ویژوال افکت‌های متنوع هستند تا مکمل اتفاقات موسیقایی اجرای زنده دخت پری‌وار باشد.
اما «مهیار علیزاده» درباره رپرتوار کنسرت ‌دخت‌ پری‌وار گفت:«رپرتوار اجرایی کنسرت شامل قطعات منتخبی از از آلبوم دخت پری‌وار و همینطور چند قطعه از آلبوم «حریق خزان» است. در این کنسرت علیرضا قربانی سولیست آواز، من به عنوان آهنگساز و سرپرست و رضا موسوی هم کارگردان اجرا است. دوستان خوبم«علی رضوی»، «مجید روغنی» و «مهسا نعمت» هم در بخش اجرایی کنسرت حضور خواهند داشت.»
او درباره نوازندگان حاضر در برنامه هم گفت:«نوازندگانی در این برنامه حضور دارند که طی این سال‌ها همواره با ما همراه و همدل بوده‌اند. این گروه دوست‌داشتنی شامل هنرمندانی نظیر «میثم مروستی»، «سامان صمیمی»، «نیلوفر محبی»، «پریسا پیرزاده»، «آتنا اشتیاقی»، «فرشید پاتینیان»، حسام صدفی‌نژاد»، «باربد بیات»، «غزل مهدوی»، «همایون نصیری»، «پیمان حاتمی»، «بهرخ شورورزی»، «مهدیه صفدری» و «رکسانا صرافی» است.»
طی روزهای آینده جزئیات بیشتر این برنامه شامل گفتگو با مهیار علیزاده، گزارش تمرین ارکستر و تیزرهای کنسرت منتشر خواهد شد.

insta-poster

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.