موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده : مقوله تبلیغات و بازار گرمی  هنرمندان برای بر سر زبان ها افتادن و هیت شدن آثارشان امری طبیعی است که تقریبا در همه جوامع به خصوص ایران، مرسوم است . مثل تبلیغات آنچنانی برای کنسرت ها یا همکاری با هنرمندان جهانی . همین چند سال پیش بود که  خبری دست به دست چرخید و سر از رسانه ها در آورد ، خبری از یک اتفاق بزرگ ، همکاری کارلوس سانتانا با رضا یزدانی یا ریمیکسی از یکی از قطعات محبوب انریکه ایگلسیاس که قرار بود توسط سیروان خسروی انجام گیرد که هیچ وقت به سر انجام نرسید و همچنان مسکوت باقی مانده است.
اما خبر جالبی که این روزها به گوش می رسد آن قدر جذاب است که نمی توان از کنار آن به راحتی گذشت  و آن چیزی نیست جز همکاری کاوه آفاق و گروه محبوب آناتما. ماجرا از جایی شروع شد که ویدئویی کوتاه از آهنگی منتسب به گروه آناتما بر روی خروجی صفحه شخصی کاوه آفاق منتشر می شود که خبر از همکاری کاوه آفاق و گروه آناتما می دهد. اتفاقی غیر قابل باور برای علاقه مندان به موسیقی راک. اما ماجرا به همین جا ختم نشده و کامنتی از سوی صفحه رسمی هواداران آناتما با این مضمون که این مرد هیچوقت با آناتما همکاری نکرده است بر روی صفحه کاوه آفاق قرار می گیرد  ، شوک عجیبی که هواداران کاوه را در بهت فرو می برد و با واکنش آنها به کاوه آفاق رو برو شده  که نهایتا منجر به حذف کامنت گروه آناتما از روی صفحه وی می شود . این در حالی است که در هفته های اخیر عکسی از کاوه آفاق به همراه استاد حسین علیزاده بر روی خروجی سایت های خبری و صفحه شخصی کاوه قرار می گیرد که شایعاتی مبنی بر همکاری استاد علیزاده با کاوه آفاق تبدیل به خبر داغ روز می شود ، اما سریعا  از سوی کاوه تکذیب شده و طی مصاحبه ای بیان می شود که عکس مذکور فقط یک عکس سلفی در یک دیدار اتفاقی بوده است .حال باید دید با توجه به این اتفاقات کاوه آفاق این بار چه رویه ای را  در پیش خواهد گرفت و چه اتفاقاتی گریبان گیر این موزیسین راک خواهد بود.
توضیح : تمامی هنرمندانی که در این مطلب از آنها نام برده شد ، از هنرمندان و اساتید محبوب کشور عزیزمان هستند  و رسانه موسیقی ایده آل بدون هیچ گونه غرض ورزی از آنها نام برده است. لذا در همین راستا این رسانه برای رفع شک و شبهات، تمامی صحبت های احتمالی  این عزیزان را بدون هیچگونه دخل و تصرفی و با رضایت خودشان منتشر خواهد کرد.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.