موسیقی ایده آل : شرکت فرهنگی تبلیغاتی « اکسیر نوین » که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه موسیقی و فعالیت های مرتبط با آن در کشور است برنامه کاری خود را تا پایان بهار ۹۵ اعلام کرد ؛ 

طبق این برنامه ، « حمید حامی » خواننده پرتوان موسیقی کشورمان در تاریخ « 28 اردیبهشت » ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت و اجرایی به یاد ماندنی را برای هوادارانش به روی صحنه خواهد برد.

« بابک جهانبخش » خواننده با احساس موسیقی کشورمان نیز طی روز های ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه و در ۴ سانس بار دیگر به دیدار هوادارن تهرانی خود خواهد رفت و با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید آن ها را سورپرایز خواهد کرد.

« بهنام صفوی » خواننده پرطرفدار موسیقی کشورمان نیز شامگاه « 31 اردیبهشت ماه » پس از مدت های دوری از استیج پا به روی صحنه خواهد گذاشت و قطعات آلبوم « معجزه » را به اجرا خواهد گذاشت.

در نخستین روز از خرداد ماه نیز « سعید مدرس » خواننده و موزیسین بسیار خوب کشورمان کنسرت خود را به روی صحنه خواهد برد و قطعات محبوب خود از آلبوم « ساحل چمخاله » و همچنین قطعات قدیمی همچون « دنیای وارونه » را به معرض اجرا خواهد گذاشت ؛ 

همچنین شایان ذکر است که سرکت « اکسیر نوین » آلبوم های « بابک حهانبخش » و « معجزه » با صدای « بهنام صفوی » را در دست انتشار دارد . بنا بر اعلام این شرکت ، آلبوم « معجزه » روز ۸ اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد و آلبوم « بابک جهانبخش » که فعلا نام « تصمیم » برای آن انتخاب شده است نیز تا اواخر اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

بلیط فروشی کنسرت های یاد شده طی روز های آینده در سامانه اکسیر کنسرت به نشانی www.exirconcert.com آغاز خواهد شد.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.