موسیقی ایده آل : عصر جمعه ۱۷ اردیبهشت در هوای بارانی اردیبهشت ماه ارکستر عصر جدید با رهبری محمد حسن حاجی امیری در فرهنگسرای خاوران روی صحنه رفت .

درابتدا ارکستر با قطعه یک غروب افسانه ای از ساخته محمد حسن حاجی امیری کار خودرا آغاز نمود و در ادامه دو قطعه ی بوی عیدی و آیینه از زنده یاد فرهاد که تنظیم مجدد آن را  مهدی هاشمی انجام داده بود با صدای زیبای نادر دوران , حاضرین را به حال و هوای ایام گذشته خود فرو برد و سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران دقایقی با سکوت مطلقی همراه شده بود .

در ادامه برنامه دوقطعه بسیار زیبا اثر استاد شهرداد روحانی به نام رقص بهار و عذرا که این دوقطعه با تنظیم بسیار زیبای مهدی سکوت را در هم شکست و مورد استقبال بسیار زیاد مردم قرار گرفت .

در ادامه این اجرا در سانس دوم این اجرا که به موسیقی متن فیلم تعلق داشت قطعه های از جمله :پدرخوانده (تنظیم : مهدی هاشمی ) , قطعه Gameofthrones  با تنظیم ( مهران یزدی ) و قطعه روح باتنظیم ( محمد حسن حاجی امیری ) و پلنگ صورتی با تنظیم ( مهدی هاشمی ) اجرا گردید .

در ادامه سانس دوم این اجرا قطعه سیمرغ که از ساخته های بسیار زیبای استاد علیقلی بود  تقدیم به روح پاک شهدای ۸ سال دفاع مقدس بخصو شهید کشوری و شهید شیرودی گردید .

ازدیگر نکات برگزاری این کنسرت موسیقی بی کلام اجرای موسیقی فیلم شهریار ساخته استاد فرهاد فخرالدینی  با تنظیم مجدد محمد حاجی امیری بود که این بار برخلاف قطعه های گذشته این بار رهبری این قطعه توسط کاملیا حیدریان صورت پذیرفت که با استقبال بی نظیر حاضرین واقع شد چون برای اولین باری بود که رهبری یک قطعه را یک خانم در ارکستر عصر جدید برعهده داشت .

همچنین مدیر اجرایی و روابط عمومی ارکستر عصر جدید حمیدرضا پورعابدابیانه از تمامی کسانی که در برگزاری این کنسرت کمک صادقانه خودرا دریغ نکردند به ویژه ریاست محترم آموزشگاه آریانا ، خانم پریسا ضیف الدینی ، سعیده قاسمی، جناب آقای دکترشیخی ، علی رضا نژاد ، سعید قاسم پور ،مهیارمدنی و پویا فرجی تقدیر و تشکر می نمایید .  

« 1 از 2 »

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.