موسیقی ایده آل – محمد کردی : احسان خواجه امیری خواننده محبوب و پرمخاطب موسیقی کشورمان ، پس از انتشار آلبوم «پاییز،تنهایی» و استقبال بسیار خوب از آن نخستین کنسرت این آلبوم در تهران را در روز های ۸،۹و۱۰ اسفند طی ۵ سانس به روی صحنه برد و با استقبال بسیار خوب مخاطبین مواجه شد.دکور این برنامه برگ های پاییزی و نارنجی رنگی بود که نمای بسیار زیبایی را به استیج بخشیده بود که با نام آلبوم احسان خواجه امیری نیز همخوانی داشت!نخستین سورپرایز این کنسرت پس از به روی صحنه آمدن نوازندگان،پخش کلیپی از اجرای اسفند ماه سال ۱۳۸۶ احسان خواجه امیری در سالن وزارت کشور بود که باعث تعجب و البته استقبال حضار شد.در این کلیپ خواجه امیری به سلام و خوش آمد گویی به حضار پرداخت و پس از اتمام آن ، اینترو قطعه ی «پاییز» به گوش رسید و احسان خواجه امیری به روی صحنه آمد.پس از اجرای این قطعه خواجه امیری اذعان داشت که خاطرات بسیار خوبی از آن کنسرت که بزرگترین کنسرتش بود و همچنین استیج سالن وزارت کشور دارد.پس از صحبت های احسان ، قطعه ی «این حقم نیست» اجرا شد و پس از آن به ترتیب قطعات «نابرده رنج»،«عشق دوم»،«دریا»،«لحظه»و«هراس» را اجرا کرد که با اسقبال و همخوانی بسیار خوبی مواجه شد.
دومین سورپرایز این کنسرت به روی صحنه آمدن نوازنده مهمان که البته پیش تر جزء اعضای اصلی گروه ارکستر احسان خواجه امیری بود اختصاص داشت ، «میثم مروستی» نوازنده و موزیسین پرسابقه و خوش نام موسیقی کشورمان به روی صحنه آمد و در اجرای قطعات «سایه به سایه»،«دیوونگی»،«میوه ممنوعه»،«خوشبختی» و «حس» خواجه امیری و گروهش را با سازهای سنتور و سه تار همراهی کرد.
پس از این قسمت از کنسرت ، قطعات «دارم میام پیشت»،«چشمامو می بندم»،«تموم قلب من»،«تاوان»،«تنهایی»،«پرنده» و «احساس آرامش» را اجرا کرد و کنسرت به اتمام رسید.


* احسان خواجه امیری از نخستین دقایق روی صحنه آمدنش با لحنی خاص از کت و شلوارش در کلیپ اجرای سال ۸۶ یاد می کرد!
* از مهمترین مشکلات سالن وزارت کشور،مشکل جای پارک آن است که خواجه امیری هم با گفتن جمله ی «جای پارک گیرتون اومد؟!» به قول خودش داغ دل خاضرین را تازه کرد !
* از دیگر نکات این اجرا می توان به اجرای قطعات قدیمی همچون «سایه به سایه» و «میوه ممنوعه» اشاره کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
* احسان خواجه امیری در این کنسرت با انرژی بسیار خوب و همچنین شوخ طبعی انتقادی که همواره بر او وارد می شد مبنی بر بی انرژی بودن اجرا ها را تا حد زیادی مرتفع کرد.
* خواجه امیری با برگزاری ۵ سانس پشت سر هم و پرشدن همه ی سانس ها یکی از موفق ترین کنسرت های امسال را برگزار کرد.
* فرشید ادهمی (گیتار الکتریک)،آرمن کشیشی(گیتار نایلون)،مهراد هزار خوانی (گیتار باس)،احسان نی زن (ویولن،کمانچه)،همایون نصیری (پرکاشن)،هومن غفاری(درامز)،محمد کاظمی(کیبورد)،سیامک کریم پور(ترومبون)،علی ضرابی(ترومپت)،کامیار ماندگاریان(ترومپت) و هومن نامداری (کیبورد،ساکسیفون-رهبر ارکستر) گروه ارکستر احسان خواجه امیری را در این اجرا تشکیل میدادند.
در پایان از شرکت محترم آوای هنر که نهایت همکاری را با اهالی رسانه و تیم خبری وبسایت خبری – تحلیلی موسیقی ایده آل داشتند کمال تشکر را داریم.
در پایان تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین «تینا رحیمیان» مشاهده می نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.