موسیقی ایده آل-مریم رفائی:گروه آوازی تهران به سرپرستی «میلاد عمرانلو» پس از کسب مدال های طلا و نقره از فستیوال لتونی در شب های ۲ و ۳  شهریورماه در تالار وحدت بر روی صحنه رفت.

گروه آوازی قطعات «Anuj pusėj Dunojėlio»، «Ave Marris Stella»، «Rindu kepada Kediaman Allah»، «ای یار»، «طرب انگیز»، «خوشه چین»، «دلشدگان»، «خاک مهرآیین»، «ساری گلین»، «کراس چرمی»، «تو بیو»، «توی ماهنیسی»، «دختر کولی»، «گنجشکک اشی مشی»، «Good Night» و «Rplling in the Deep» را اجرا کردند.

 

اعضای گروه آوازی تهران به سرپرستی «میلاد عمرانلو» متشکل بود از:

Alto: «سمیرا محسنی»، «گلناز نویدان»، «یلدا نوری» و «مهدیه صفدری»

 :Soprano«نازنین روستا»، «شیوا سروش»، «سلماز جوانبخت» و «روشنک کی منش»

Bass: «مهرداد ناصحی»، «حامد فقیهی» و «نوید یزدانیان»

«فرهاد خزری»، «سیدمهدی ابطحی»،« کامران روجزاده» و «علی مسیبی آلاشتی»

 

حاشیه ها:

در بروشورهایی که قبل از ورود به سالن به تماشاگران داده شده بود توضیحاتی درمورد «هشتمین دوره بازی های جهانی کر Riga-2014» نوشته شده بود که "قضاوت این مسابقات به صورت کیفی بوده و شیوه مدال دهی این مسابقات مشابه المپیاد های علمی به این شکل است که میزان امتیازی که گروه ها کسب می کنند رنگ مدال آنها را مشخص می کند. بنابراین در هر رشته ممکن است که چندین مدال طلا، نقره و برنز به شرکت کنندگان اهدا شود".

«وحید تاج» در قطعات «خوشه چین»، «دلشدگان» و «خاک مهرآیین» به عنوان خواننده مهمان این گروه را همراهی کرد که با استقبال مخاطبین روبرو شد.

گروه آوازی تهران با وجود اخبارهای منفی که قبل از کنسرت نسبت به آنها و حضورشان در لتونی شده بود با انرژی بیشتری به روی صحنه آمدند به طوری که در پایان اجرایشان به دلیل درخواست حاضرین مجبور به اجرای چهار قطعه دیگر نیز شدند و شبی پرخاطره را برای مخاطبین خود رقم زدند.

در ادامه لحظاتی از این اجرا را از نگاه دوربین «دلارام غفرانی» مشاهده نمایید.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.