موسیقی ایده آل – هوتن سلمانی : آیین رونمایی اولین آلبوم رسمی "پویا حاجیلی" به نام "انعکاس رویا" عصر روز جمعه ۲۷/۹/۱۳۹۴ در شهرکتاب فرشته با حضور هنرمندانی چون "استاد فرید عمران"،"استاد یمینی شریف"،"شروین شهبازی"و "بهنام شهرکی" برگزار شد.

مراسم با شعری زیبا آغاز شد و با صحبت های "پویا حاجیلی"و عکس یادگاری و امضا آلبوم ادامه یافت.

"پویا حاجیلی" در ارتباط با نحوه خلق این اثر گفت:

شروع کار برمی گردد به ۶ یا ۷ سال قبل که در کنار اساتیدم،استاد"عمران" و استاد"یمینی شریف" فکر خلق کار در ذهنم جرقه خورد و سعی کردم خلق کنم و از همان موقع پیانو را با استاد "یمینی شریف" شروع کردم و "انعکاس رویا" از پشت پیانو نشستن شروع شد.

همچنین در رابطه با انتخاب آلبوم بی کلام برای اولین آلبوم خود گفت:

من خودم نوای ساز ها را بیشتر دوست دارم و به دلم می نشیند.با اینکه در جامعه به عنوان موسیقی بی کلام جا افتاده نظر من این است که این موسیقی دارای کلام می باشد و صحبت کردن ساز ها برای من اهمیت زیادی دارد.هر کاری در این سبک هدف و مفهومی دارد که اگر مخاطب این مفهوم را درک کند لذت بخش تر می شود و هدف لذت بردن مخاطب است.

"پویا حاجیلی" در رابطه اسم آلبوم نیز گفت:

انتخاب اسم برای من حتی سخت تر از ساختن بود.سعی کردم اسجامی بین کلام اسم و موسیقی من وجود داشته و تناسبی بین این دو باشد.اسم اولین ترک هم "انعکاس رویا" می باشد که انعکاس رویاس درونی من بود.

"پویا حاجیلی" در پاسخ به سوال مجری برنامه در ارتباط با تنوع ساز های به کار برده شده در این آلبوم گفت:

در تمامی قطعات  نوازندگی ویولن بر عهده خودم هست در اکثر قطعات هم پیانو نواخته ام ولی پیانو برخی قطعات را نیز دوست خوبم "پدرام شهرکی" برعهده داشت.در این آلبوم برای انتقال درست احساس قطعه به مخاطب از ساز های مختلفی استفاده شده و سعی کردم تنوع ساز ها زیاد باشد.تمام ذهنیتم این بوده که مخاطب زمانی که آلبوم را گوش می کند فکرش از اطرافش دور شود و درکش سخت نباشد و از موسیقی لذت ببرد.

پخش این آلبوم برعهده "شرکت آوای باربد" و آقای"اسفندیاری" می باشد که "پویا حاجیلی"حدود تیراژ این آلبوم را ۵۰۰۰تا اعلام کرد.

استاد "فرید عمران" در رابطه با اولین آلبوم"پویا حاجیلی" گفت:

یک جامعه را با رفتاری که با هنرمندانش دارد،می شود شناخت.این اتفاق را به "پویا حاجیلی" تبریک می گویم.من شاهد تولد موسیقی در ایشان بودم و در زمان کوتاهی استعداد این پسر با استعداد شکوفا شد.

"پویا حاجیلی" ویولن و آهنگساز و تنظیم کننده،"آرمین قیطاسی" فلوت، " بابک ریاحی پور(قطعه غوغا)" گیتار باس، "مسعود همایونی" گیتار الکتریک، " هومن نامداری " ساکسوفون، " رضا آذر نجات" ترمپت، " شروین شهبازی" گیتار اسپانیش، "پویا حاجیلی"و"پدرام شهرکی" پیانو، " بهنام شهرکی" درامز الکترونیک و میکس و مسترینگ، "امیر حاجی نیا" پرکاشن،"اسودیو پارت" ضبط در ساخت این اثر دست داشتند.

در انتها از تمام عوامل آلبوم "انعکاس رویا" و آقای بهشتی مدیر محترم شهر کتاب فرشته تشکر می کنیم. 

در ادامه می توانید تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « سارا عین اللهی » مشاهده می نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.