موسیقی ایده آل : آلبوم «آینه قدی» از صبح امروز (سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵) در سراسر کشور توزیع شد.

این آلبوم ۱۰ قطعه به نام‌های «آینه قدی»، «نفس»، «شال گردن»، «بی دفاع»، «تو که می‌رفتی»، «همین ساعت»، «بی‌سرزمین»، «مغلوب»، «سرما نزدیکه» و ن«گو نگفتی» دارد که ترانه‌های آن را روزبه بمانی، امیرعلی بهادری، آرش مهرابی، رضا شاهین و امیرحسین مساح سروده‌اند.

مهدی یراحی، امیرعلی بهادری، احسان نی‌زن، وحید پویان و اسحاق اسدبیگی ملودی‌های «آینه قدی» را ساخته‌اند و در بخش تنظیم نام سعید زمانی، هومن نامداری، ، پیمان میرزایی و اسحاق اسدبیگی به چشم می‌خورد. میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم نیز توسط پیمان میرزایی، سعید زمانی و کوشان حداد انجام شده است.

این آلبوم تحت امتیاز شرکت «رویال هنر پارس» به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» روانه بازار موسیقی شده و پخش «جوان» و «دنیای هنر» آن را در بازار توزیع کرده‌اند.

آلبوم «آینه قدی» در مدت زمان کوتاهی که برای پیش فروش اینترنتی روی سایت‌های فروش آنلاین قرار گرفته بود، رتبه نخست پیش فروش اینترنتی را از آن خود کرد و یراحی در گفتگویی کوتاه از این اتفاق که به گفته خودش نشان‌دهنده احترام مخاطبانش به حقوق مادی و معنوی صاحبان آثار هنری و قانون کپی‌رایت است، ابراز خرسندی و از آنها قدردانی کرد.

مهدی یراحی پیش از این سه آلبوم به نام‌های «منو رها کن» (۱۳۹۰)، «امپراطور» (۱۳۹۲) و«مثل مجسمه» (۱۳۹۴) منتشر کرده بود.

در ادامه کاورهای این البوم را مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.