موسیقی ایده آل : آلبوم (روزاى سر در گم) با صداى دکتر امیرعلى عظیمى در سبک موسیقى راک توسط شرکت فرهنگى و هنرى آواى آیین منتشر شد.
مراحل تولید این آلبوم از اوایل سال ١٣٩١ آغاز و پس از انجام مراحل مربوطه ، مجوز انتشار آن از سوى دفتر موسیقى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى صادر و روانه ى بازار شد.
اکثر تنظیمات این آلبوم بعهده ى هنرمند خوب موسیقى ایران (مسعود همایونى) بوده که نوازندگى او نیز رنگ و لعاب خاصى به این آلبوم داده است.
آلبوم (روزاى سر در گم) شامل ٧ قطعه بوده که دُو آهنگ آن به زبان انگلیسى و مابقى با تکلم فارسى اجرا شده است.
ترانه هاى فارسى این آلبوم را: (مینو ابراهیمیان ، امیرعلى عظیمى و امین جانبزرگى) و شعرهاى انگلیسى آن را نیز (نیما بهروزى) سروده است.
ملودى هاى این آلبوم توسط: (امین جانبزرگى ، نیما بهروزى و امیرعلى عظیمى و حمید سیاف زاده) ساخته و (مسعود همایونى و نیما بهروزى) تنظیم قطعات آلبوم را بعهده داشته اند.
نوازندگان این آلبوم عبارتند از:
مسعود همایونى: (الکتریک گیتار ، آکوستیک گیتار ، سینتى سایزر و سازهاى الکترونیکى)
 یاشار خسروى: (ساکسفون)
نیما بهروزى: (هارمونیکا ، الکتریک گیتار و آکوستیک گیتار)
امین جانبزرگى: (سینتى سایزر)
امیرعلى عظیمى: (الکتریک گیتار و آکوستیک گیتار)
امین قاسمى: (الکتریک گیتار)
حمید سیاف زاده: (گیتار باس)
ضبط موسیقى این اثر: در استودیوهاى: (Wave و Theme) انجام شده و میکس و مسترینگ آن نیز توسط امیرحسین جزایرى انجام شده است.
در این اثر متفاوت که توسط هنرمند جوان و تحصیل کرده ى این روزهاى (موسیقى راک در ایران ، امیرعلى عظیمى) خلق شده ، (حمید رضا خجندى ، آهنگساز و خواننده ى کشور) به عنوان مشاور و مدیر تولید در خلق آن نقش بسزایى داشته است.
ویدیوى روزاى سر در گم نیز به کارگردانى على قاضى زاده تولید و مجوز پخش را نیز از دفتر موسیقى دریافت نموده که لینک دانلود آن را در اختیار علاقه مندان به این سبک موسیقى قرار مى دهیم.

دانلود ویدئوی سردرگم امیر علی عظیمی

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.