موسیقی ایده آل: علی مرعشی پیانیست و آهنگساز متولد سال ۱۳۵۷، فارغ التحصیل کنسرواتوار تهران، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد. او تاکنون ۳ آلبوم رسمی به نام «آبی‌ترین» و «رویای جادویی» Magical Dream و “مجیکال دنس” Magical Dance برای پیانو و ارکستر منتشر کرده است.
وی در تهران و شهرستان ها اجراها و رسیتال‌های مختلفی را به روی صحنه برده .یکی از اجراهای او اجرا درتخت جمشید میباشد.که با اسپانسری شرکت نوای کلاویه انجام شده.
علی مرعشی در زمینه خوانندگی پاپ راک فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و از جمله آثار مهم او می‌توان به کاور موسیقی مطرح I Will Survive – Gloria Gaynor اشاره کرد که به دو زبان انگلیسی و فارسی اجرا شده است.آلبوم «مجیکال دنس» (رقص جادویی) برای پیانو آخرین کار منتشر شده از او میباشد.
این آلبوم شامل شش قطعه با نام های «رقص جادویی»، «رقص نوستالژی»، «جاده خاطره ها»، «چشم های آبی»، «یک روز زیبا» و «روندو» می باشد.
دو ترک اول این مجموعه ریتمیک بوده و ترکیبی از موسیقی ایرانی پاپ و جز است. قطعه سوم با عنوان «جاده خاطره ها» برای پیانو تنظیم گردیده و به «آندرانیک مددیان» تقدیم شده است.
ترک «چشم های آبی» در سبک جز و بلوز ساخته شده و پر از فراز و نشیب و مودلاسیون های متنوع است و فضای فانتزی دارد و قطعه «یک روز زیبا» که در سبک جز پاپ می باشد، بسیار آرامبخش است.
قطعه «روندو» نیز در سبک پاپ کلاسیک بوده و پر قدرت و با تکنیک بالا ساخته و نواخته شده است.

photo_2021-05-01_15-54-39

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.