موسیقی ایده آل : آلبوم « خوشبختیت آرزومه » با صدای « سیامک عباسی » که سال ها پیش با قطعه ای با همین عنوان و همچنین قطعاتی دیگری چون « تو که نیستی » ، « فرشته پاک » ، « جوون تر که بودم » و … توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد ، از صبح امروز و به همت شرکت « آوای هنر » منتشر شد . 

این آلبوم شامل ۱۳ قطعه به نام های «سقوط»، «عشق دور»، «بارون»، «دریاچه نمک»، «خوبه حال من»، «ترس»، «فلسفه های پوچ»، «بارون»، «تن سپرده به باد»، «روزهای خوب»، «من انتخاب شدم»، «دچار»، «خوشبختیت آرزومه» می باشد که ۸ قطعه ی آن جدید و ۵ قطعه نیز از آثار قدیمی وی در این آلبوم گنجانده شده است . 

بخش اعظم باز آهنگسازی و ترانی سرایی این آلبو را خود عباسی به دوش کشیده است و امیر عظیمی ، آرون حسینی، اشکان آبرون، کوشان حداد ، نیمان غفاری، امیر عظیمی، مهیار رضوان و هادی سالاری نیز در قسمت تنظیم این آلبوم حضور دارند . همچنین « حسین غیاثی » نیز با یک قطعه در این آلبوم دست به قلم برده است . 

اما خبر جذاب دیگری که همززمان با انتشار این آلبوم به گوش رسید خبر برگزاری نخستین کنسرت « سیامک عباسی » بود . از قرار معلوم این کنسرت در تاریخ ۲۹ شهریور ماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به www.84200.ir مراجعه نمایند.

photo_2016-09-07_12-08-46

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.