موسیقی ایده آل : این اثر جمعه‌ی هفته‌ی گذشته (۳۱ خرداد ماه) در سالن آمفی‌تئاتر موسسه‌ی سرنا رونمایی شد، و هم اکنون از سایت بیپ تونز قابل دانلود می باشد.
«مجید یگانه‌راد» درباره‌ی این اثر می گوید: «این سومین اثر گروه «رادها»ست، پیش از این دومین آلبوم ما با همراهی استاد «غلام‌علی پورعطایی» در سالِ ۹۶ منتشر شده بود که در پنجمین جشن موسیقی ما به عنوانِ بهترین اثر در زمینه‌ی موسیقی نواحی منتخب شد. حالا «چراغی روشن است» اثری است که هم به صورت صوت و هم تصویر منتشر شده است. این اثر دارای چهار قطعه‌ی باکلام و دو قطعه‌ی بی‌کلام است و تمامی قطعات باکلام از اشعار مولانا بهره گرفته شده است.»
این آهنگساز توضیح می‌دهد که چهار قطعه‌ی باکلامِ این اثر پیش از این، در پرفورمنسی با نام «من و ما» اجرا شده بود که هم اکنون در آلبوم تصویری اثر آمده است: «محور این آلبوم سازهای کوبه‌ای است.»
مرتضی یگانه راد علاوه بر نوازندگی دف و تنبک، خوانندگی اثر را نیز بر عهده داشته است. مجید یگانه راد و سوگند عباسی نیز در نقش نوازنده و همخوان ظاهر شده‌اند. از دیگر نوازندگان این اثر که اعضای «گروه موسیقی رادها» را تشکیل می‌دهند می‌توان
عاطفه عسگری. مجتبی حسینی. ساعد صفرپور. مائده شفیعی. بیتا حجتی. عماد والهی. رضا اسدالهی. بیتا صادقی آذر. پویا حنانیان. فرزان پیمان. هلیا یگانه راد. محمد امین راحمی. سپیده نیکپور. نیوشا اخگری. فردیس دهپور. آیدا صاحبی. حجت فرید اشاره کرد
و همچنین بازیگران ذیل در بخش آلبوم تصویری ایفای نقش داشتند:
ویدا یار احمدی. محمد رضا شریفی. علیرضا شریفی. علی علیایی نژاد

photo_2019-06-23_15-20-35

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.