موسیقی ایده آل : وحید تاج در نخستین همکاری رسمی‌اش با ارکستر «همنوازان تاج»، چهارم مردادماه سال جاری در استان اصفهان روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی کنسرت؛ این خواننده موسیقی اصیل ایرانی که سابقه همکاری با بسیاری از بزرگان موسیقی ایرانی را دارد و کنسرت‌های متعددی را با استادانی چون کیوان ساکت، حمید متبسم و … را روی صحنه برده، قرار است برای نخستین بار با ارکستری به سرپرستی خودش در سالن شهروند نجف‌آباد به روی صحنه برود و در ادامه تور کنسرت‌های خود در سراسر ایران را به تهیه‌کنندگی سید محمدجواد معینی برگزار کند.
مشاور رسانه‌ای پروژه اعلام کرد؛ کنسرت اصفهان این خواننده شناخته‌شده موسیقی ایرانی، متشکل از اجرای منتخبی از قطعات محبوب خاطره‌انگیز همچون بهار دلکش و خاک مهرآیین و گلچینی از بهترین آثار وحید تاج چون تصنیف مستی، مست عشق، ماه و پلنگ ، بهار دزفول و … است ، در بخش میانی سازوآواز تاج و همنوازانش شنیدنی می‌شود.
همچنین مخاطبان شاهد به اجرا درآمدن قطعات منتشرنشده سقوط، نازنین، اعجاز و هوای تو خواهند بود که نشان از شروع فصل جدید آثار وحید تاج دارد.
ارکستر همنوازان تاج به سرپرستی وحید تاج متشکل از سازهای کلاسیک و ایرانی است و روح‌الله فروزش ، دانیال جورابچی (ویلن یک)، روژین عدالت، فرشاد سوری (ویلن دو)، داریوش حجازی (ویولا)، ابراهیم قائدی (ویلن‌سل)، هادی اسماعیلی (کنترباس)، سینا کریمی (پیانو)، نیما داوودی (کوبه‌ای) ، فرشاد سوری (کمانچه) اعضای این ارکستر را به رهبری مهدی حقیقی نوازنده تار و مدیریت اجرا و برنامه علی افشار تشکیل می‌دهند.
علی افشار درباره نخستین اجرای وحید تاج با گروه «همنوازان تاج» گفت: «سورپرایزهایی در این اجرا وجود دارد و برای نخستین بار است مخاطبان،کنسرت استاد تاج را با ارکستر خودش روی صحنه خواهند دید و همچنین شاهد اجرای قطعاتی جدید و متفاوت خواهند بود که این اتفاق نشان از شروع فصل جدید آثار و کنسرت‌های این خواننده موسیقی اصیل ایرانی دارد. در راستای این تغییرات برنامه‌ریزی‌هایی برای طراحی صحنه و دکور نیز صورت گرفته که کار را متفاوت‌تر از قبل کرده است.»
گفتنی است، این کنسرت چهارم مردادماه دریکی از مجلل‌ترین سالن‌های کنسرت در استان اصفهان (سالن شهروند نجف‌آباد) با ظرفیتی ۸۵۰ نفره برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.
photo_2018-07-16_11-00-37

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.