موسیقی ایده آل : شامگاه شنبه ۲۵ شهریور ماه، آخرین هفته از دوره چهارم مجموعه برنامه “شب شنبه ها” خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شب شنبه ها، این مجموعه برنامه که با رویکرد تجربه های متفاوت و گفت و گوهای تازه در باب دیدن و شنیدن اجرا می شود، در هفته های گذشته میزبان اجراهای مختلفی در سبک های گوناگون شده و با خلق تجربه های جدید در پرفورمنس موسیقی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
در آخرین هفته از این دوره نیز پرفورمنس موسیقی های “آوای جنوب”؛ با حضور گروه های جالبوت و پیام قائدی، “بیخوابی سیزیف”؛ با حضور گروه کیست، “بهای رویش”؛ با حضور گروه های ناروال و عبور، “دگردیسی درونی”؛ با حضور گروه های کوبار و پروژه تیو، “شبِ مردگان زنده”؛ با حضور گروه های پادرا و پنج گرم و “آغاز لحظه آخر” با حضور گروه های اوستا و آتریا در سالن های شماره ۱ و ۲ تماشاخانه پالیز برگزار و سپس دفتر چهارمین دوره از این برنامه بسته خواهد شد.
با فرا رسیدن ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان؛ حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، این مجموعه اجرایی نخواهد داشت؛ اما در این مدت درخواستهای بسیاری که از سراسر کشور رسیده است، مورد بررسی قرار می گیرند و پس از کارشناسی های لازم و طی مراحل اداری و اخذ تائیدیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ترتیب اجرا خواهند شد.
در این برنامه ها رضا دادویی (طراح و مدیر پروژه)، سیامک قطاعی (مسئول امور اجرایی)، امیر خرازی (مسئول هماهنگی و برنامه ریز)، مونا حمزه (گرافیست) حضور دارند.
علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت این اجراها به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.

 

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.