موسیقی ایده آل – محمد کردی : پس از کش و قوس ها و حواشی فراوان ، سرانجام از امروز ۲۶ مرداد ماه دومین و آخرین آلبوم رسمی زنده یاد « مرتضی پاشایی » با نام « اسمش عشقه » در سراسر کشور و با تیراژی بسیار بالا منتشر شد ؛ این آلبوم شامل ۱۱ قطعه به نام های « حس جدید » ، « اسمش عشقه » ، « عاشقترین » ، « اشکام جاریه » ، « وقتی دلم عاشقته » ، « هم نفس » ، « خجالتی » ، « یه لحظه » ، « ادعا » ، « حالا حالا ها » ، و « اسمش عشقه (نسخه ۲ ) می باشد که ترانه سرای تمامی این قطعات مهرزاد امیر خانی بوده است و همچنین آهنگسازی تمامی قطعات نیز بر عهده زنده یاد « مرتضی پاشایی » بوده است.

معین راهبر ، میلاد ترابی ، مهران عباسی ، انوشیروان تربتی و کوشان حداد نیز تیم تنظیم کنندگان این آلبوم را تشکیل می دهند.

این آلبوم در دو نسخه ولتی و دی جی پک روانه بازار شده است که تفاوت نسخه دی جی پک با نسخه ولتی در این است که این نسخه چهار قطعه ی «عصر پاییزی»، «نگران منی»، «ادعا» و «ریمیکس» در آن گنجانده شده است و همچنین شامل دفترچه ی یادگاری چند تن از هنرمندان عرصه موسیقی است که با خط خودشان جملاتی را برای زنده یاد مرتضی پاشایی نوشته و امضا کرده اند.

تهیه کننده ی این آلبوم « ناصر پاشایی » پدر مرتضی پاشایی است که البته از « مهدی کرد » نیز به پاس زحمات بی دریغش تشکر ویژه ای به عمل آمده است.

موسیقی ایده آل از مخاطبین فهیم موسیقی تقاضا دارد که با خرید نیخه اورجینال این آلبوم و تمامی آلبوم های موسیقی به هنر کشورمان کمک شایانی کنند.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.