موسیقی ایده آل-هوتن سلمانی: کنسرت “محمدرضا عیوضی” بعد از ۱۵ سال دوری از صحنه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار شد.

جمعه شب در تاریخ ۱۰/۶/۱۳۹۶ برج آزادی میزبان ۱۵ سال دلتنگی و رنگین کمان “محمدرضا عیوضی” بود تا دوباره صدای این خواننده خوش صدا را به گوش هوادارانش برساند.

در ابتدای این شب به یاد ماندنی “محمدرضا عیوضی” به همراه هنر نمایی پیانیست چیره دست ارکسترش “یاسرساکی مهر” قطعه “آیریلیق” را تقدیم به هواران آذری زبانش کرد تا در ادامه پس از وقفه ای کوتاه با اضافه شدن باقی اعضای ارکستر، جدید ترین کار خود، “حس خوب” را اجرا کند.

“محمدرضا عیوضی” در ادامه پارت اول این کنسرت بعد از اجرای “آیریلیق” و” حس خوب”،”عشق تنها شد”،تیتراژ پایانی سریال خط به نام “نگاهتو ازم نگیر”،”یه روز برفی”و یک قطعه ترکی استانبولی را نیز اجرا کرد تا بعد از این قطعه زیبا با استراحتی کوتاه به استقبال پارت دوم این کنسرت به یاد ماندنی بروند.

در پارت دوم همانند پارت اول “محمدرضا عیوضی” به همراه”یاسر ساکی مهر” به روی صحنه آمدند تا قطعه پر احساس “یکی هست” را به زیبایی اجرا کنند.

بعد از این قطعه و با اضافه شدن باقی اعضای ارکستر،خاطرات “روزگار جوانی” با اجرای قطعه “رنگین کمان” زنده شد تا همخوانی هواداران حاظر در سالن را به دنبال داشته باشد.

در ادامه این پارت از برنامه نیز قطعات “خداحافظ”،”چهار دیواری”و”نوازش” اجرا شد تا اولین کنسرت “محمدرضا عیوضی” که بعد از ۱۵ سال برگزار شد به پایان برسد.

این کتسرت با استقبال خوبی همراه بود و در میان حضار مهمانان هنرمندی چون “حامد حنیفی”،”بابک صحرایی”،کیهان ملکی”،ابوالفضل عزیزی”،”علی فرهنگی”،”مرجانه گلچین”،”شهره سلطانی”،”سعید امیر اصلانی”،”سمیرا حسینی”،”عباس لطیفی”،”مریم خدارحمی”،”علی عبدالمالکی”،”گرشا قباد”،”مینا نوروزی”و”مریم کاویانی” هم دیده می شدند.

“علیرضا شمس اسکندری” رهبر گروه و تنظیم کننده قطعات و نوازنده گیتار آکوستیک و الکتریک،”علی باغفر” درامز،”یاسر ساکی مهر” پیانو و کیبورد،”علیرضا میرآقا” ترومپت،”علیرضا خسروی” پرکاشن،”کیوان آشتیان پور” گیتار الکتریک،”علی پهلوانی” گیتار باس،”کوشا صرافی گوهر”ویلن،”پگاه عبدالله زاده” ویولا،”بیتا قاسمی” ویلنسل،”آرزو فتحی”،”امین جعفرزاده”،”ساراهمتی”،”امید تاج دوست”و”نسترن قاضیانی”همخوانان، در این کنسرت، ارکستر “محمدرضا عیوضی” را تشکیل دادند تا شبی به یاد ماندنی را در شروع کنسرت های این خواننده خوش صدا برای هوادارانش رقم بزنند.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « هانیه امین آبادی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر /

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.