موسیقی ایده آل : آرش خرم زاده خواننده جوان و خوش آتیه کشورمان است که در تهیه و تدارک نخستین آلبوم خود می باشد ؛ گفت و گویی را با وی انجام دادیم که در ادامه می خوانید : 

برای آشنایی بیشترخودتان را معرفی کنید.

من آرش خرم‌زاده متولد دی‌ماه سال ۱۳۷۳ در اهواز هستم. در حال حاضر دانشجوی رشته برق صنعتی هستم اما عشق به موسیقی در من ذاتی ست و نمی توانم آن را نادیده بگیرم. در زمینه موسیقی ابتدا کارم را با نواختن گیتار و گذراندن دوره‌های سُلفژ آغاز کردم و تقریباً از سن ۲۰ سالگی به صورت حرفه‌ای وارد دنیای هنر شدم. 
کمی در مورد آلبوم آماده ی انتشار خود و کسانی که با آنها همکاری داشته اید صحبت کنید.

در این آلبوم نام آهنگسازانی نظیر مرتضی پاشایی، مهدی احمدوند، شهاب رمضان، رضا دارایی، حسین کریمی، روزبه همایون‌فر، بهروز کلک‌ران دیده می‌شود و همچنین با ترانه‌سرایانی چون روزبه بمانی، یاحاکاشانی، علی بحرینی، مهرزاد امیرخانی،پوریا ربیعی، پیام ربیعی، پاکسیما زکی‌پور همکاری کرده‌ام. علاوه‌بر آن در بخش تنظیم نیز با رضا دارایی، حسین کریمی، روزبه همایون‌فر و بهروز کلک‌ران همکاری داشتم. نوازندگان این آلبوم هم چهره های سرشناس موسیقی از جمله فیروز ویسانلو، پیام طونی، بابک ریاحی‌پور، مسعود همایونی، بهنام حکیم، میثم مروستی، رضا تاج‌بخش و هومن نامداری هستند و در نهایت، ضبط و میکس و مسترینگ تمامی قطعات آلبوم در استودیو  پاپ و توسط حمیدرضا آداب و امید اصغری انجام شده است. من توان خود را بکار گرفتم تا در این آلبوم با همکاری یک تیم قوی، تا حد زیادی اثری قابل دفاع ارایه دهم. در این آلبوم به علت تعدد هنرمندان مطرح و البته حرفه ای در بخش ترانه ، ملودی‌ و تنظیم‌ها، تنوع قابل‌ملاحظه‌ای دیده می‌شود که من این کار را برای جذب سلیقه‌های متفاوت در بین مخاطبان موسیقی انجام داده‌ام.
با توجه به نام همکاران‌تان در این آلبوم، مشخص است که برنامه‌ریزی درست و حساب شده‌ای برای ارایه آن در نظر گرفته‌اید، این‌طور نیست؟

صد در صد. همان‌طور که پیش‌تر خدمت‌تان عرض کردم، حرفه موسیقی به برنامه‌ریزی کامل و دقیقی نیازمند است که من سعی کردم آن را به کمک تهیه کننده‌ام انجام دهم. یکی از این برنامه‌های من برای عرضه آلبوم این است که قطعات آن را به صورت تک آهنگ پخش کنم که در حال حاضر سه قطعه آن به همین صورت منتشر شده است.
چقدر به موفقیت آلبوم‌تان امیدوار هستید؟

من سعی کرده‌ام با همکاری دوستانم، آلبومی با برنامه و لایق شعور و گوش شنونده‌ها تولید کنم و به گمانم توانسته‌ام از پس آن بربیایم. امیدوارم این آلبوم مورد استقبال مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.

شرایط فعلی موسیقی کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اوضاع فعلی موسیقی در کشورمان کمی بهتر از سابق است. اگر چه در حرفه موسیقی، حمایت مالی پس از استعداد، دومین نقش تأثیرگذار را دارد، اما من عقیده دارم که با تولید آثار خوب، همیشه جای پیشرفت وجود دارد. تعریف من از اثر خوب، اثری است که با برنامه پیش رفته و نقدی به آن وارد نباشد و چنان‌چه نقدی به آن وارد شود، در چارچوب سلیقه مخاطب صورت بگیرد. با این وجود اما رقابت ما با ۸۰ ملیون نفر، کار را برای‌مان دشوار کرده است! من نه می‌گویم که خواننده بدون نقصی هستم و نه می‌گویم که بقیه نخوانند، اما واقعاً نمی‌شود که هر کسی خواننده شود. ما تمام تلاش‌مان این است که که برای نیفتادن از این سوی بام عقب عقب نرویم و از آن سو بیفتیم.

از میان خوانندگان فعال در عرصه موسیقی پاپ، آثار کدام‌ یک را بیشتر می‌پسندید؟

به عقیده من اثری که دلی باشد و از عمق قلب و احساسات مؤلف برآید، به دل مردم می‌نشیند، از این رو من آثار هنرمندانی نامی نظیر محسن چاوشی، مهدی یراحی و زنده یاد مرتضی پاشایی را بیشتر گوش می‌کنم اما باور دارم که خوانندگان موفق دیگری نیز در کشورمان وجود دارد که اسم بردن از آن‌ها در این زمان کم نمی توان نام برد.

و سخن پایانی‌تان…

من در آخر می‌خواهم از اعضای خانواده‌ام به صورت ویژه تشکر کنم، آن‌ها همیشه حامی و مشوق من بوده و به پیشرفتم در عرصه موسیقی کمک‌های خیلی بزرگی کرده‌اند.

photo_2016-12-28_23-56-24

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.