موسیقی ایده آل : پس از گذشت نیمه اى از سال جدید و با توجه به نزدیک شدن به ماه های محرم و صفر گفت و گویی را با آقاى على جعفرى, مدیر برنامه هاى رضا صادقى انجام دادیم تا ضمن مرور اتفاقاتى که در نیمه سال گذشت, از فعالیت هاى جدید آقاى صادقى سوال کنیم و برنامه هاى آتى ایشان را جویا شویم که آن را در ادامه می خوانید :

آقای جعفری بعنوان اولین سوال, سال گذشته  شاهد این بودیم که آقای صادقی در ایام محرم در بندرعباس به اجرای مراسمات مداحی و عزاداری پرداختند،آیا امسال هم همچین برنامه ای دارند؟

بله، امسال هم آقای صادقی طبق روال سال هاى گذشته, مدت ده روز در بندعباس در مراسمات ویژه محرم شرکت خواهند داشت و انشاالله محرم امسال هم در خدمت مردم خونگرم بندرعباس خواهیم بود

بعد از ماه محرم برنامه کنسرت های آقای صادقی به چه شکل خواهد بود؟

برنامه هایى براى برگزارى کنسرت در شهرهاى زاهدان, همدان، بروجرد،خرم آباد و کرمان را داریم, به این خاطر که درخواست ها از ظرف مردم این شهر ها بسیار زیاد بوده است, اما تا به این لحظه سعادت نداشتیم در خدمتشان باشیم. اما  در اصلى ترین برنامه هایمان در دی ماه امسال یک تور ۵۰ روزه ی آمریکا را خواهیم داشت که در ۱۰ شهر آمریکا برنامه اجرا خواهیم کرد و بیشتر تمرکزمان هم روی همین تور هست؛ تمام تلاشمان این است که پس برگشت ، یکسری برنامه های داخلی را هم برنامه ریزی نماییم اما چون اسفند ماه امسال مقارن با ایام فاطمیه است فکر میکنم ادامه ی کنسرت ها به سال آینده موکول شود.

سوالی که فکر میکنم ذهن خیلی از خبرگزاری ها را بعنوان سوژه داغ به خودش جلب کرد لغو کنسرت کرمان بود ، میخواستم از شما بخواهم کمی در مورد این موضوع صحبت نمایید.

ببینید در کنسرت کرمان صرفاً یک ناهماهنگی مدیریتی بین برگزار کننده کنسرت با محل اجراى برنامه پیش آمد، به این شکل که محل برگزارى کنسرت یک سری از شرایط لازم را برای اجرای کنسرت نداشت . ما بعدا متوجه شدیم که مدیریت سالن دست یه انجام کارهایی زد که برنامه ریزی تهیه کننده بهم بخورد . ما مجبور شدیم این کنسرت را لغو کنیم که به هواداران ما در شهر کرمان توهین نشود و به آن ها بد نگذرد که بتوانیم انشاالله با یک هماهنگی بهتر به کرمان برگردیم . این نکته را هم اضافه کنم کنسرت تمام مجوز های لازم را از اداره محترم ارشاد و سایر ادارات گرفته بود و عرض کردم صرفا تنها مشکلی که در کرمان بود بر سر اختلافات میان برگزار کننده و محل برگزاری کنسرت بود

رضا صادقی طبق سنت یکی دوساله اش، هر سال یک آلبوم جدید را منتشر میکند، سال ۹۲ آلبوم همین، سال ۹۳ آلبوم فقط گوش کن ، آیا برای سال ۹۴ برنامه ای درخصوص انتشار آلبوم در دستور کار قرار داره؟

آقای صادقی در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبومی  هستند که فعلا اسم قطعی براى آن انتخاب نشده است. این آلبوم طبق قرارداد قبلی آقای صادقی با شرکت ایران گام است. این آلبوم انشاالله بعد از محرم و صفر تحویل این شرکت داده میشود و فکر میکنم اواخر سال ۹۴ این آلبوم منتشر شود تا هواداران آقاى صادقى از شنیدن آن لذت ببرند.

فکر میکنم بهترین خبر علی جعفری برای هواداران رضا صادقی همین انتشار آلبوم بود؟!

خیر ، بهترین خبر من براى هوارادان این است که آقای صادقی در حال حاضر روی چند تک تراک کار میکنند که کارهاى فوق العاده شنیدنى ای شده اند و قبل از آلبوم منتشر میشوند. من خودم بعنوان یک مخاطب وقتی به آن ها گوش می کنم لذت میبرم و قطعا هواداران آن کارها رو بخوبی می پذیرند.این را هم خدمت هواداران عرض کنم آقای صادقی در حال حاضر تصمیم دارند که دوباره به سبک قبلیشان برگردند و کارهای جدیدشان بیشتر با مضمون عاشقانه باشد و دیگه کمتر شاهد مضامین اجتماعی و… باشیم و بنظرم روزهای خوبی در پیش خواهد بود؛ این دو ماه هم فرصت خوبیست که بتونیم کارها را جمع کنیم و به دست هواداران برسانیم.

شاید یکی از سوالاتی که سوال خیلی از هواداران رضا صادقی است, این است که چرا رضا صادقی در  کنسرت هایش از قطعات آلبوم های قدیمی ترشان مثل وایسا دنیا، مشکی رنگه عشقه و… که مردم خیلی با آن ها خاطره دارند استفاده نمی کنند؟

ببینید این البوم ها تحت امتیاز شرکت قبلی بود که آقای صادقی با آن ها کار میکردند و براى اجرای این آهنگ ها نیاز به یک سری هماهنگی ها با شرکت قبلی هست که در حال انجام این کار هم هستند که انشالله در کنسرت های بعدیمان از این آهنگ ها  هم استفاده شود.

به عنوان حرف آخر اگر صحبتی باقی مانده است بفرمایید.

ممنونم از همه ی همراهان و هواداران، انشالله روزهای خوبی در پیش خواهد بود و من میتوانم همینجا نوید روزهای خیلى خوب و بهتری رو بدهم که در انتظار مشکی پوشان هست..

 

 انتهای خبر 

منبع : سایت دولت عشق

Leave a Reply

Your email address will not be published.