موسیقی ایده آل – محمد کردی : کنسرت فرزاد فرزین هنرمند محبوب و پرطرفدار موسیقی کشورمان شامگاه ۹ مرداد ماه در سالن همایش های برج میلاد تهران در حالی برگزار شد که این خواننده پیش از این ۴ سانس کنسرت « نوستالژی » را به روی صحنه برده بود که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده بود.

کنسرت های فرزین به اپنینگ های خاص خود معروف است . در این کنسرت هم این خواننده و گروه کارگردانی به سرپرستی « کیوان ملک مطیعی » برنامه ویژه ای را برای اپنینگ ترتیب داده بودند.پرده های روی استیج تعبیه شده بود که سایه فرزاد فرزین و جمعی از نوازندگان روی آن نقش می بست که با پاره کردن این پرده ها فرزین و گروهش روی استیج ظاهر شدند و یک شب پرانرژی را آغاز کردند.

« بیا بیا » ، « احساس من » ، « آره آره » ، « اقیانوس » ، « دیوونه » ، « خرابش کردی » ، « دنبالت بگردم » ، « مگه چی داری » ، « یه خواهش » ، « عاشقانه » ، « شش » و « روزای تاریک » از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

فرزین در این کنسرت اعلام کرد که قطعه ی « ای کاش » که یکی از قطعات سریال « مانکن » با بازی این خواننده می باشد ، در تاریخ ۱۶ مرداد ماه منتشر خواهد شد. همچنین قطعه ی دیگر از این سریال در تاریخ ۲۴ مرداد ماه و قطعه ی تیتراژ این سریال نیز همزمان با پخش سریال در تاریخ ۲۶ مرداد ماه منتشر خواهد شد.

احمد امین پور ( پرکاشن ) ، جمال چلبیانی ( ویولن ) ، مهرداد معافی ( گیتار آکوستیک و الکتریک ) ، هومن صلاحی ( گیتار باس ) ، مجتبی اسدپور ( کیبور ) ، امین کاظمی ( درامز ) و مهران خلیلی ( رهبر ارکستر و گیتار الکتریک ) اعضای گروه « شوک » را تشکیل می دادند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری « آوای دوران » به مدیریت خانم کاویانی و تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار و به روب صحنه رفت.

شایان ذکر است این کنسرت برای تاریخ ۳۱ مرداد ماه نیز در سالن همایش های برج میلاد تمدید شده است.

در ادامه میتوانید تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « مریم نجفی » مشاهده نمایید.

« 1 از 4 »

انتهای گزارش / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.