موسیقی ایده آل : گروه موسیقی نواحی « رستاک » که با انتشار دو آلبوم شامل قطعات موسیقی نواحی مختلف کشورمان توانسته جای خود را در میان مخاطبین موسیقی تثبیت کند ، پس از وقفه ای نسبتا طولانی مدت یار دیگر دست پر باز میگردد.

سیامک سپهری از انتشار قریب‌الوقوع آلبوم جدید گروه «رستاک» خبر داد و گفت: «آلبوم جدیدمان «میان خورشیدهای همیشه» نام گرفته و به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. این آلبوم، مجموعه‌ای صوتی و تصویری است که در آن سعی شده بار دیگر گوشه‌هایى از زیبایى‌هاى موسیقی نواحی و بومی ایرانی به تصویر کشیده شوند.»

سرپرست گروه «رستاک» درباره جزئیات بیشتر «میان خورشیدهای همیشه» نیز گفت: «در آلبوم جدید، سفری دوباره داشته‌ایم به هفت منطقه شنیداری کشور. آثار تولید شده در آلبوم جدید ادای احترامی است به مردم خوب کشورمان در نواحی مختلف و از موسیق مناطقی چون کرمان، خوزستان، هرمزگان، کردستان، فارس، بلوچستان و آذربایجان الهام گرفته شده است.»

سپهری درباره دلیل کم‌کار شدن گروه رستاک در ماه‌های گذشته توضیح داد: «تصمیم داشتیم که تا زمانی که آلبوم جدیدمان منتشر نشده، کنسرتی نداشته باشیم تا پس از انتشار آلبوم، با رپرتوار جدیدى به اجرای برنامه زنده بپردازیم و با دست پر به دیدار دوستان رستاک برویم.»

این آلبوم پس از اربعین حسینی در سراسر کشور منتشر خواهد شد . 

در ادامه می توانید تیزر تصویری این آلبوم را از « موسیقی ایده آل » مشاهده و دریافت نمایید.

دریافت تیزر تصویری آلبوم « میان خورشیدهای همیشه » گروه رستاک

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.